۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۱۱۰۴۶۷
حجت الاسلام والمسلمین‌ قرائتی:

اطاعت از ولایت فقیه مزد رسالت پیامبر است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین‌ قرائتی گفت: راه رسیدن به خداوند؛ راه مودت است و با حرکت در این راه و اطاعت از مجتهد عالم و جامع شرایط می‌توان مزد رسالت پیامبر(ص) را پرداخت کرد.
حجت الاسلام و المسلمين قرائتي
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین‌ قرائتی، رییس ستاداقامه نماز کشور، صبح امروز در جمع طلاب خواهر و برادر حوزه جامعه المصطفی العالمیه گفت: زمان در پرداخت مزد معنوی پیغمبر(ص) تأثیری ندارد؛ از این رو بعد از رحلت ایشان مزد معنوی رسالت باید به معصوم زنده پرداخت شود و در عصر غیبت حضرت مهدی(عج) نیز این مزد به نایب ایشان که ولی فقیه و مجتهدی جامع الشرایط است، پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: راه رسیدن به خداوند؛ راه مودت است و با حرکت در این راه و اطاعت از مجتهد عالم و جامع شرایط می‌توان مزد رسالت پیامبر(ص) را پرداخت کرد.

این مفسر قرآن در بخش دیگری از سخنانش با بیان این‌که ندانستن معنا و مفهوم آیه‌های قرآن مجید، علت مهجوری و دوری ازاین کتاب مقدس است، ادامه داد: کسانی که در زمینه تفسیر قران خبره هستند، باید معنای آیات را به دیگران آموزش دهند و زمینه آشنایی با این کتاب مقدس را فراهم آورند.

وی با بیان این‌که خداوند، پیامبر اکرم(ص) را جز برای رحمت و تبلیغ نفرستاد، تصریح کرد: هر چه بیشتر برای تبلیغ و آگاهی دیگران تلاش کنیم، رحمت بیشتری را به سوی خود جذب می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین‌ قرائتی افزود: حضرت محمد(ص) تنها پیامبری است که پروردگار با حرف«ک» به اعضای بدن ایشان در قرآن اشاره کرده است./930/پ203/س
ارسال نظرات