۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۱۰۴۸۱
رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر:

تلاش برای افزایش نشاط و امید در جامعه وظیفه اصلی خبرنگار است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر، تلاش برای افزایش سطح نشاط و امید جامعه را اصلی‌ترین وظیفه خبرنگار دانست و گفت: باید با افزایش سطح نشاط و امید در جامعه شرایط را برای رشد و جهش‌های بزرگ فراهم کرد.
روز خبرنگار
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام حیدر شهریاری، رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر، در مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: مسئولیتی که برعهده خبرنگاران است هدایت افکار و جهت دهی دادن به جامعه است و این مسئولیت بسیار دشوار و خطیری است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر ادامه داد: خبرنگاران باید رضایت مردم و خدا را بر همه امور ارجح بدانند و بکوشند تا در عرصه خبر و اطلاع رسانی تنها راست بگویند.

وی آفت کار خبرنگاری را تملق گویی دانست و گفت: تملق‌گویی آفت اساسی خبررسانی است و باید کوشید که از این فضا فاصله بگیریم؛ سیاه نمایی و بی‌انصافی در تحلیل و اطلاع رسانی نیز دیگر آفتی است که می‌توان به امر خبر وارد دانست.

وی تلاش برای افزایش سطح نشاط و امید جامعه را اصلی‌ترین وظیفه خبرنگار دانست و گفت: باید با افزایش سطح نشاط و امید در جامعه شرایط را برای رشد و جهش‌های بزرگ فراهم کرد.

حجت الاسلام شهریاری با اشاره به توانمندی های به دست آمده در کشور افزود: ایران اسلامی به سرعت در حال پیشرفت است و باید این سرعت پیشرفت و میزان پیشرفت را به مردم اطلاع داد.

وی توسعه روحیه اخلاص و دینداری را در جامعه وظیفه اصلی خبرنگاران عنوان کرد و گفت: باید کوشید تا ارزش‌های دینی و اسلامی در جامعه به وسیله خبرنگاران انعکاس یابد و در این باره باید همت کرد.

گفتنی است؛ در این برنامه از سه خبرنگار فعال در عرصه خبر در حوزه دین تجلیل شد./9455/پ203/ص
ارسال نظرات