۲۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۱۱۰۶۵۹

«بیایید این‌گونه قرآن بخوانیم‌» منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ماه مبارک رمضان کتاب «بیایید اینگونه قرآن بخوانیم» پیرامون آداب باطنی قرائت قرآن کریم از سوی مؤسسه مطالعات راهبردی در علوم و معارف اسلامی مشهد منتشر شد.
قرائت قرآن کريم
حجت الاسلام سیدمحسن دعایی، مدیر عامل مؤسسه مطالعات راهبردی در علوم و معارف اسلامی واحد مشهد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اشاره به انتشار کتاب‌«بیایید این‌گونه قرآن بخوانیم» از سوی این مؤسسه گفت: این کتاب حاوی جامع‌ترین نکات در خصوص بهره‌مندی حداکثری از قرآن کریم است.

وی با بیان این‌که نیل به حقایق قرآن با رعایت آداب ظاهری و باطنی ممکن می‌شود، افزود: در این کتاب که به قلم حجت الاسلام علی اصغر ملک احمدی نگاشته شده است، آداب باطنی قرآن تبیین شده است.

حجت الاسلام دعایی با اشاره به این‌که قاری قرآن نیازمند سه ویژگی قلب خاشع، بدن فارغ و طهارت نفس است، ادامه داد: راه های انس با قرآن، بیان خاطرات ائمه اطهار(ع) و بزرگان در این خصوص، تفکر و تدبر در قرآن، عامل به قرآن بودن، اجتناب از معاصی، متأثر شدن از آیات، تبری از دشمنان خدا و موانع فهم قرآن برخی از عناوین مباحث این کتاب را تشکیل می دهد.

وی اظهار داشت: کتاب «بیایید اینگونه قرآن بخوانیم» در 187 صفحه با شمارگان 3000 جلد و در قطع رقعی در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد./930/پ203/س

ارسال نظرات