۲۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۱۱۰۸۱۴
آیت الله طبرسی:

شبهه‌افکنی دشمنان با هدف هویت‌زدایی نسل جوان صورت می‌گیرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی، تبلیغات دینی را نیاز ضروری هر عصر و زمانی دانست و گفت: مبلغان دینی بهترین قشر برای تبلیغ اندیشه‌های دینی در جامعه هستند.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار مدیران تبلیغات اسلامی و اوقاف استان با اشاره به نقش تبلیغات دینی در جامعه امروز‌ گفت: مسأله تبلیغ دین مبین اسلام باید دغدغه امروز همه متولیان امور دینی و فرهنگی باشد.

وی با بیان این که تبلیغات جایگاه ویژه‌ای در جهان دارد، افزود: با توجه به پیشرفت‌های گسترده در عرصه علم و تکنولوژی که تنها در جهت منافع کشورهای استکباری مورد استفاده قرار می‌گیرد باید ندای تعالی بخش اندیشه دینی نیز از راه تبلیغات در اقصی نقاط جهان ترویج شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز قدرت های استکباری دنیا با سوء استفاده از شبکه های ماهواره ای و اینترنتی به دنبال ترویج فساد و بی بندوباری در میان نسل جوان ما هستند، خاطرنشان کرد: هزاران شبکه ماهواره ای به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا اندیشه های ناب اسلامی را خدشه‌دار کنند.

آیت الله طبرسی، نسل جوان جامعه را گروه هدف دشمنان نظام اسلامی دانست و با بیان این که آنها می خواهند هویت دینی را از نسل جوام ما بگیرند، تصریح کرد: باید در برابر هجمه های گسترده نظام غرب بیشتر نسل جوان را با اندیشه های دینی آشنا کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران، تبلیغات دینی را نیاز ضروری هر عصر و زمانی دانست و با تأکید براین که مبلغان دینی بهترین قشر برای تبلیغ اندیشه‌های دینی در جامعه هستند، افزود: روحانیت به عنوان میراث‌دار پیامبران و ائمه معصومین(ع) امروز رسالت سنگینی را بر عهده دارد.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود شبهه افکنی را یکی دیگر از تلاش‌های مذبوحانه دشمنان دانست و ادامه داد: دشمن هر روز شبهه جدیدی را در مباحث اعتقادی، فرهنگی و حتی سیاسی ترویج می کند که باید این شبهات پاسخ داده شود.

وی با بیان این که روحانیت در عرصه پاسخگویی به شبهات وظیفه و رسالت بسیار سنگینی را برعهده دارد، گفت: روحانیت باید با حضور بیشتر در جامعه پاسخگوی این شبهات باشد.

آیت الله طبرسی، روحانیت را قبله مردم دانست و با اشاره به این که روحانیت باید قدردان این لباس مقدس باشد، ادامه داد: یک روحانی در جامعه اسلامی باید الگوی همگان باشد./950/پ202/س
ارسال نظرات