۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۱۱۰۹۱۷
نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد قزوین:

غرب خواهان ترویج ابتذال فکری در ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد قزوین با تأکید براین که دنیای غرب خواهان ترویج ابتذال فکری، فرهنگی و اخلاقی در ایران اسلامی است، افزود: آنها از هر فرصت و امکاناتی برای رسیدن به این هدف مذبوح خود استفاده می کنند.
آمريکا اسرائيل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حیدری، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد قزوین، امروز در جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در این دانشگاه ماه مبارک رمضان را ماه خودسازی و انسان‌ها برشمرد و گفت: ماه مبارک رمضان بهانه‌ای برای استغفار مسلمانان از گناهان و فرصت بسیار مناسبی برای ارتباط بیشتر با خدا است.

وی به عظمت و جایگاه ماه رمضان در دین مبین اسلام اشاره کرد و افزود: رمضان ماه خدا است؛ چرا که پروردگار یکتا انسان‌های مؤمن را بر سر سفره عنایت خویش دعوت می‌کند. 

حجت الاسلام حیدری، ماه مبارک رمضان را فرصتی مناسب برای انس با قرآن دانست و گفت: بر همین اساس باید با تلاوت و تدبر در آیات نورانی قرآن مجید برای تدوین بیشتر جایگاه و عظمت و برکات قرآن کریم در جامعه تلاش کنیم.

وی با تأکید بر این که قرآن بهترین پناهگاه برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از تهاجم‌ فرهنگی برای نسل جوانان است، افزود: دشمنان اسلام با جنگ نرم مبانی اعتقادی ملت ایران را مورد هجوم قرار داده‌‌اند و در اعتقادات مردم ایجاد شبهه می‌کنند.

حجت الاسلام حیدری، تقوا را از مهم‌ترین دستاوردهای ماه مبارک رمضان دانست و افزود: تقوا رمز بندگی خالصانه خدا است چراکه با تقوی عبودیت و عبادات استان مقبول درگاه حق قرار گرفته و انسان را به خدا نزدیک و به مقام قرب الهی می‌رساند.

وی، ماه رمضان را بهترین فرصت برای پالایش روح و جسم از گناهان دانست و افزود: بر همین اساس رمضان پیام بیداری از خواب غفلت و رهایی از دام شهوات و آگاهی از عرفان و عروج بشریت و هشدار نسبت به وابستگی به غل و زنجیر مادیات است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد قزوین خاطرنشان کرد: رمضان ماه نزول قرآن، استقامت و پایداری، تزکیه نفس، ماه آزمایش و امتحان، ماه فریاد مرکب دل‌ها برای رهایی از دست پلید نفس اماره و در نهایت قرار گرفتن در ظرف آزمایش‌های الهی است.

وی به نقش سازنده و مثبت ماه رمضان در سازندگی اراده انسان اشاره کرد و گفت: برهمین اساس روزه یک تلاش و تمرین در آزمایش اراده و تقویت آن است.

حجت الاسلام حیدری در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به این که دنیای غرب از پیشرفت علمی ایران اسلامی هراسان است، افزود: آنها درطی سی سال اخیر همه تلاش خود را برای عدم رشد و بالندگی کشورمان به کار گرفتند.

وی، ترورهای ناجوانمردانه دانشمندان هسته ای ایران اسلامی از سوی نظام سلطه را تنها گوشه ای ازکارنامه سیاه غرب بر علیه نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دنیای غرب حرکت علمی توام با دیانت ملت ایران را هدف گرفته اند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد قزوین با تأکید براین که دنیای غرب خواهان ترویج ابتذال فکری، فرهنگی و اخلاقی در ایران اسلامی است، افزود: آنها از هر فرصت و امکاناتی برای رسیدن به این هدف مذبوح خود استفاده می کنند./950/پ202/س
ارسال نظرات