۰۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۱۱۶۳۳
آیت الله طبرسی:

غرب آرمان‌های انقلاب اسلامی را بزرگ‌ترین خطر برای خود می‌داند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان نظام اسلامی با آغاز جنگ در پی نابودی کامل انقلاب نوپای اسلامی بودند، گفت: غرب انقلاب و تفکرات ناشی از این انقلاب را بزرگ‌ترین خطر برای خود و اهداف شومش در دنیا می‌داند.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، ‌آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در مراسم گرامیداشت روز پزشک در ساری، به جایگاه ویژه پزشکان اشاره کرد و گفت: شغل شریف طبیب یک شغل با ارزش و کارشان همانند کار انبیای الهی است.

وی با اشاره به این که یک پزشک قبل از آغاز فعالیت کاری خود سوگند یاد می‌کند، افزود: این کار در هیچ یک از شغل های دیگر وجود ندارد و نشان از اهمیت بالای این حرفه مهم است.

امام جمعه ساری، کار پزشکان را فعالیتی بزرگ و عبادی توصیف کرد و ادامه داد: یک پزشک از آنجایی که درمان کننده جسم انسان است، کاری پسندیده و نیکو انجام می دهد و به یقین از اجر دنیوی و اخروی نیز برخوردار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین مسأله سلامتی همواره مورد تأکید است، ادامه داد: دین مبین اسلام نیز به سلامت جسم انسان توجه ویژه ای دارد و در این خصوص مطالب مهم وجود دارد.

امام جمعه ساری ادامه داد: یکی از مسائل مهم کشور ما و انبیای، مسأله سلامت انسان‌ها است و در حال حاضر سلامت انسان‌ها نظر همه مسؤولان و مجریان کشور است، بر این اساس دین اسلام به مسائل سلامت و حفظ سلامت بسیار اهمینت داده است.

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود به پیشرفت‌های چشمگیر عرصه پزشکی پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه علوم پزشکی یکی از کشورهای مطرح در جهان محسوب می‌شود.

امام جمعه ساری با بیان این که همه فعالیت‌های درمانی کشور قبل از انقلاب با محوریت بیگانگان انجام می شد، ادامه داد: ایران اسلامی پیشرفت در علم و دانش را مدیون اسلام، امام راحل، مقام معظم رهبری و آحاد ملت ایران است.

وی با بیان این که با وجود گذشت سال‌های بسیار دور از زمان عمر حکیم ابوعلی سینا و رازی هنوز دستاورد این پزشکان در دانشگاه‌های سراسر دنیا نیز در حال تدریس است، گفت: این نشان می‌دهد که ملت ما ذخایر علمی ارزشمندی دارد، پس باید قدر خودمان را بدانیم.

امام جمعه ساری با اشاره به این که کشور ما از ذخایر بزرگ علمی دنیا بر خوردار است، خاطرنشان کرد: اما دشمنان نظام اسلامی با تبلیغات منفی علیه کشور تلاش می کنند ما را از دستیابی به علم نوین جهانی دور کنند.

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که دشمنان ایران اسلامی به دنبال سوء استفاده از کوچک‌ترین اختلاف و مسأله ای در کشور هستند، گفت: همه مسؤولان باید هوشیار باشند تا مانع از توطئه افکنی دشمنان در کشور شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان به دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان این که دشمنان نظام اسلامی با آغاز جنگ در پی نابودی کامل انقلاب نوپای اسلامی بودند، افزود: غرب انقلاب و تفکرات ناشی از این انقلاب بزرگترین خطر برای خود و اهداف شومش در دنیا می داند./950/پ202/س
ارسال نظرات