۳۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۱۳۲۴۵
آیت الله علوی گرگانی:

استکبار تلاش خود را معطوف به جدا کردن جوانان و مردم از روحانیت کرده است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی، ضمن هشدار نسبت به نقشه های دشمنان برای به انحراف کشاندن نسل جوان، گفت: امروز استکبار جهانی تمام تلاش و هم و غم خود را معطوف به ایجاد فاصله بین مردم و نسل جوان با روحانیت و علما کرده است.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت ‌الله سید‌ محمد علی علوی‌ گرگانی از اساتید برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، روز پنج شنبه در دیدار شماری از کارکنان اطلاعات استان سمنان، ضمن توصیه هایی به آنان خاطرنشان کرد: همواره سعی کنید ارتباط خود را با روحانیت و علما حفظ کنید و به تاکیدات آنان عمل نمایید.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی دوست ندارد بین جوانان و علما و روحانیت ارتباط برقرار باشد، از این رو تمام هم و غم خود را معطوف به ایجاد فاصله بین روحانیت و مردم و جوانان کرده اند، گفت: جامعه به ویژه نسل جوان ما باید بدانند که دشمن همواره در کمین است و به دنبال فرصتی می گردد تا به ما ضربه بزند.

وی ضمن هشدار نسبت به نقشه های دشمنان برای به انحراف کشاندن نسل جوان تاکید کرد: اگر جوانان دنباله روی معارف اهل بیت(ع) و تاکیدات علما و مراجع باشند هیچ گاه در دام دشمنان گرفتار نخواهند شد.

‌آیت الله علوی‌ گرگانی افزود: اگر انسان از خدا غافل شود و نداند که چه کاری را انجام می دهد، بدون تردید گرفتار وسوسه های شیطانی خواهد شد و دست به کاری می زند که عواقب ناگواری را برای او به همراه دارد.

وی توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار(ع)، احسان به والدین و احترام به پدر و مادر را از جمله عوامل سعادت انسان ذکر و تصریح کرد: اگر انسان در زندگی توکلش به خدا باشد، فراز و نشیب ها و پستی و بلندی ها را نوعی امتحان برای خود قلمداد می کند و همواره شاکر ذات اقدس اله است.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم در ادامه جوانان حاضر در جلسه را به تقویت ایمان توصیه کرد و ابراز داشت: سعی کنید همواره در مسیری که مورد رضایت خدا و ائمه اطهار(ع) است گام بردارید و از انرژی و نیروی جوانی تان به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و اعتماد به نفس تان را بالا ببرید.

وی با تاکید بر اینکه نسل جوان به غیر خدا اعتماد نکنند، ابراز داشت: سعی کنید معرفت تان را ارتقا بدهید چرا که اگر معرفت نباشد انسان به سراغ هر عملی می رود.

آیت الله علوی گرگانی افزود: ما خدا را شاکریم که در نظامی زندگی می کنیم که زیر سایه ولایت است و باید برای پاسداری از این نعمت بی بدیل رسالت خود را به درستی انجام دهیم. /924/پ202/ج
ارسال نظرات