۰۲ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۳
کد خبر: ۱۱۳۳۳۳
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

نگاه رهبری به انقلاب های منطقه بیانگر دغدغه ایشان از وضعیت جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم زاهدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رهنمودهای مقام معظم رهبری نور امید را در دل های امت اسلامی زنده می کند، گفت: امروز انقلاب های مردمی منطقه نیازمند رهبری آگاه و عالم همچون حضرت آیت الله خامنه ای است.
نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، شب گذشته در یادواره 13 تن از شهدای روستای قلعه سر نکا با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، عزتمندی امروز انقلاب اسلامی ایران را در گرو ولایتمداری و خون شهدا دانست و گفت: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس به دشمن اجازه ندادند یک وجب از خاک کشورمان را تسخیر کنند و این نشانگر پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس بود.

وی بیان داشت: برگزاری یادواره ها و آیین های گرامیداشت شهدا برای آشنایی نسل سوم انقلاب با رشادت ها و از خودگذشتگی های این عزیزان، ضروری است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ما در هشت سال دفاع مقدس تنها با توکل به خدا، ولایت‌مداری و تمسک به آموزه‌های دینی پیروز شدیم و در مقابل استکبار جهانی ایستادیم.

امام جمعه زاهدان در ادامه با اشاره به اجلاس بیداری اسلامی و سخنان رهبری در این اجلاس خاطرنشان کرد: رهبری در این اجلاس نیز همچون برنامه های دیگر با درایت، مسائل راهبردی نظام و اسلام را اطلاع رسانی کردند.

حجت الاسلام و المسلین سلیمانی، حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در این اجلاس و سخنرانی جامع ایشان را نشان از اهمیت آینده امت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با رهنمودهای عالمانه خود راه روشنی را پیش روی امت اسلامی قرار دادند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رهنمودهای مقام معظم رهبری نور امید را در دل های امت اسلامی زنده می کند، خاطرنشان کرد: امروز انقلاب های مردمی منطقه نیازمند رهبری آگاه و عالم همچون حضرت آیت الله خامنه ای است.

وی، بیداری اسلامی امروز در خاورمیانه را تنها گوشه ای از تأثیرات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگویی شناخته شده در دنیا مورد توجه قرار گرفته است.

امام جمعه زاهدان در ادامه سخنان خود، ولایت فقیه را رکن اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و با بیان این که ولایت فقیه اصل مهم انقلاب و نظام ما است، خاطرنشان کرد: این مسأله مهم باید به عنوان عمود خیمه مورد توجه خاص باشد تا سعادت حاصل شود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، با بیان این که، اکنون کشور ما در جایگاه ام القرای جهان اسلام، دارای ابهت و عزت خاصی در جهان است، تصریح کرد: باید شرایط بهره مندی جهان اسلام آموزه های مختلف فرهنگی، دینی و اخلاقی در کشور ما فراهم شود./950/پ202/س
ارسال نظرات