۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۱۳۸۰۵
امام جمعه موقت ساری:

ترویج ارزش های ناب اسلامی راه مقابله با عرفان های نوظهور است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری، عرفان های نوظهور را خطر بزررگی برای ارزش های دینی دانست و با بیان این که این عرفان های دروغین تنها به دنبال تضعیف کردن ارزش های دینی هستند، افزود: ترویج عرفان ناب اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ ناب اسلامی تنها را مقابله با این پدیده های نوظهور است.
امام جمعه موقت ساري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی، مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران، امروز در جمع استادان و دانشجویان و کارکنان نمونه دانشگاه پیام نور مازندران در ساری با اشاره به این که دشمنان نظام پس از ناکامی در عرصه نظامی امروز به تهاجم نرم علیه ایران اسلامی روی آوردند، گفت: آنها همه توان و سرمایه خود را در جهت براندازی این نظام دینی به کار گرفته اند.

وی، بصیرت، آگاهی و ولایت مداری مهم ترین راه مقابله با توطئه های نرم دشمنان نظام دانست و با بیان این که امروز دیگر دشمنان توان مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه نظامی را ندارند، افزود: دشمنان جنگ نرم را با ظرافت خاصی شروع کرده اند و با ایجاد توطئه های جدید همچون تهاجم فرهنگی در صدد ایجاد خلل در انقلاب هستند.

امام جمعه موقت ساری، تضعیف ارزش های دینی را مهم ترین هدف دشمنان در جنگ نرم دانست و با بیان این که آنها می خواهند احکام اسلامی در ایران اسلامی تنها به یک مسأله تشریفاتی تبدیل شود، بیان داشت: کمرنگ کردن ارزش های ناب اسلامی به صورت جدی در دستور کار دشمنان قرار دارد.

حجت الاسلام قاسمی، ترویج عرفان های کاذب و دروغین و حمایت گسترده از فرقه های ضاله را از جمله تلاش دشمنان در عرصه جنگ نرم دانست و بیان داشت: دشمنان نظام اسلامی امروز با ترویج افکار انحرافی در سطح جامعه تلاش می کنند نسل جوان ما را با مبانی دینی بیگانه کنند.

وی، عرفان های نوظهور را خطر بزررگی برای ارزش های دینی دانست و با بیان این که این عرفان های دروغین تنها به دنبال تضعیف کردن ارزش های دینی هستند، خاطرنشان کرد: ترویج عرفان ناب اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ ناب اسلامی تنها را مقابله با این پدیده های نوظهور است.

مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران با تأکید براین که دشمنان نظام اسلامی باید بدانند ملت ایران همواره هوشیارانه در برابر توطئه های آنها ایستادگی خواهند کرد، افرود: امروز نسل جوان ما را دام های دشمنان تهدید می کند که باید آنها را با این توطئه های شوم دشمنان آگاه کنیم.

حجت الاسلام قاسمی در ادامه سخنان خود به وظیفه استادان حوزه و دانشگاه در برابر این تهاجم گسترده دشمنان اشاره کرد و گفت: استادان دانشگاه و حوزه وظیفه بسیار مهمی بر دوش دارند و باید برای نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنند.
 
وی به ایثار، فداکاری و شهادت طلبی جوانان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: این جوانان روح خود را آن چنان پرورش و تعلیم دادند تا بتوانند به بهترین شکل تعالیم و آموزه های دینی را در جامعه ترویج کنند.

حجت الاسلام قاسمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت ها و اقدامات مناسب دانشگاه پیام نور، افزود: دانشگاه پیام نور به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی تاسیس شده و توانسته است خدمات مناسبی به جامعه ارائه کند.

مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران بیان داشت: این دانشگاه توانست ظرفیت پذیرش دانشگاه ها را افزایش دهد و شرایط را برای علم آموزی جوانان فراهم آورد./950/پ202/س
ارسال نظرات