۱۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۱۱۴۲۳۱
آیت الله طبرسی:

فلسطین و قدس خط قرمز و ناموس جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساری، فلسطین و قدس را خط قرمز و ناموس جامعه اسلامی معرفی کرد و ادامه داد: همان طور که رژیم صهیونیستی خط قرمز آمریکا و اروپا است، فلسطین نیز خط قرمز ما است.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص پیگیری و برخورد با متخلفان اختلاس اخیر، گفت: روی دادن این گونه اتفاقات در ایران اسلامی سبب ناراحتی مردم می شود.

وی با بیان این که این اختلاس دل مردم و خانواده های شهدا را آزرده خاطر کرده است، افزود: در یک جامعه اسلامی ما نباید شاهد این گونه رویدادها باشم.

امام جمعه ساری با تأکید بر ضرورت پیگیری جدی قوه قضائیه در این مسأله مهم، خاطرنشان کرد: مسؤلان دستگاه قضایی باید به صورت شفاف وروشن در این خصوص به مردم گزارش دهند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مردم حق دارند نسبت به پیگیری های مسؤولان مطلع باشند، افزود: مسؤولان متخلف در این خصوص نیز باید به جای استعفا دادن به ملت ایران پاسخگو باشند.

آیت الله طبرسی با تأکید بر این که قوه قضائیه باید قاطعانه با متخلفان این اختلاس بزرگ برخورد کند، بیان داشت: این گونه تخلفات قابل بخشش و اغماض نیست و باید با این گونه پدیده ها به شدت برخورد شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع فلسطین و سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص اشاره کرد و گفت: مردم فلسطین خودشان باید سرنوشتشان را مشخص کنند و این تنها با برگزاری یک انتخابات آزاد امکان پذیر خواهد بود.

امام جمعه ساری، فلسطین و قدس را خط قرمز و ناموس جامعه اسلامی معرفی کرد و ادامه داد: همان طور که رژیم صهیونیستی خط قرمز آمریکا و اروپا است، فلسطین نیز خط قرمز ما است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ما حاکمیت سازمان ملل را قبول نداریم، خاطرنشان کرد: فلسطین یک کشور مستقل است و امروز این کشور مستقل باید به رسمیت شناخته شود.

آیت الله طبرسی در بخش پایانی سخنان خود با تبریک هفته نیروزی انتظامی، امنیت امروز جامعه اسلامی را مدیون تلاش برادران در نیروی انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح کشور از یک امنیت عمومی بسیار خوبی برخوردار است با تلاش برادران در نیروی انتظامی حاصل شده است./950/پ201/ج
ارسال نظرات