۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۱۴۴۳۷
آیت الله طبرسی:

دشمنان با ایجاد فضای تفرقه به دنبال کاهش محبوبیت نظام اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دشمنان با ایجاد اختلاف، ناامنی و ایجاد فضای بی اعتمادی در جامعه به دنبال کاهش محبوبیت نظام اسلامی در میان ملت ایران هستند.
آيت الله طبرسي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار مسؤولان حفاظت فرودگاه های استان در ساری با اشاره به این که دشمنان انقلاب اسلامی بیش از سه دهه است که همه توان خود را برای براندازی این نظام دینی به کار گرفته اند، گفت: با وجود همه تلاش‌های دشمنان کینه توز ما شاهد اوج اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی هستیم.

وی با بیان این که توطئه افکنی‌های دشمنان نظام از همان روز‌های ابتدایی پیروزی انقلاب با تحریم، تهدید و ترور شخصیت ها آغاز شد، خاطرنشان کرد: شهادت بسیاری از شخصیت های برجسته نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها گونه ای پرونده سیاه نظام سلطه در خصوص این نظام دینی است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که خوشبختانه با وجود تحریم‌های سی‌ساله نظام سلطه علیه ایران اسلامی امروز جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از عرصه‌ها به خودکفایی رسیده است، تصریح کرد: همه این پیشرفت‌ها به دلیل خودباوری این ملت ولایت‌مدار است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که دشمنان با ایجاد اختلاف، ناامنی و ایجاد فضای بی اعتمادی در سطح جامعه در پی کاهش محبوبیت نظام اسلامی در میان ملت ایران هستند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با گذشت بیش از سه دهه از عمر این انقلاب شکوهمند هر روز شاهد تقویت محبوبیت این نظام در عرصه داخلی و بین المللی هستیم.

آیت الله طبرسی، بیداری امروز در خاورمیانه را تنها گوشه ای از تأثیرات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در منطقه دانست و بیان داشت: امروز این انقلاب به الگویی موفق برای همه ملت های آزادی خواه دنیا تبدیل شده است.

امام جمعه ساری با بیان این که توطئه افکنی های نظام سلطه بر علیه ایران اسلامی به پایان نخواهد رسید و غربی ها همه توانشان را برای جلوگیری از پیشرفت این نظام دینی به کار می گیرند، تصریح کرد: آحاد جامعه اسلامی باید با تقویت بصیرت و خودباوری در خود مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با مهم ارزیابی کردن وظیفه حفاظت فرودگاه‌ها در برقراری نظم و امنیت پروراز ها، خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است از هر راهی امنیت در کشور را دچار مشکل کند که باید هوشیار بود./950/پ202/س

ارسال نظرات