۲۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۱۱۴۶۹۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

روحانیت هیچ وقت در برابر انحراف‌ها سکوت نکرده است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین، روحانیت را پرچم دار ارزش های ناب اسلامی معرفی کرد و با بیان این که دشمنان اسلام همواره از نقش تأثیرگذار روحانیت هراسان بوده اند، بیان داشت: این قشر تأثیر گذار جامعه اسلامی هیچ وقت در برابر انحراف ها سکوت نکرده‌ است.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی نعمت الهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین امروز در دیدار با اعضای هیأت های مذهبی استان، حضور روحانیت در هیأت های مذهبی را ضروری دانست و خواستار تشکیل هیأت های مذهبی روحانی محور در استان شد.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد خرافه و بدعت در عزاداری ها و هیأت های مذهبی، حضور روحانیت در هیأت ها را سبب جلوگیری از رسوخ این گونه بدعت ها در تشکل های دینی دانست و خاطرنشان کرد: حضور روحانیت همواره با تقویت معنویت و ارزش های ناب اسلامی همراه است.

حجت الاسلام نعمت الهی با بیان این که روحانیت همواره در خط مقدم دفاع از ارزش های دینی و مقابله با بدعت و خرافه قرار داشته است، تصریح کرد: این قشر تأثیرگذار جامعه اسلامی در طول تاریخ همه توان خود در جهت ترویج اسلام ناب به کار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین، روحانیت را پرچم دار ارزش های ناب اسلامی معرفی کرد و با بیان این که دشمنان اسلام همواره از نقش تأثیرگذار روحانیت هراسان بوده اند، بیان داشت: این قشر تأثیر گذار جامعه اسلامی هیچ وقت در برابر انحراف ها سکوت نکرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که هویت ما با سیدالشهدا و هیأت‌داری است، گفت: هیأت های مذهبی در طول تاریخ نقش برجسته ای داشته و گاهی باعث تغییر حکومت ها شده اند، انقلاب اسلامی ایران نیز نتیجه فعالیت های گسترده هیأت های مذهبی است.

حجت الاسلام نعمت الهی افزود: دشمنان نظام بسیار خوب فهمیده اند که باید در سد محکم هیأت های مذهبی نفوذ کنند و با ترویج بدعت ها و خرافات این هیأت ها را به بیراهه بکشانند.

وی خاطرنشان کرد: وظیف هیأت های مذهبی امروز این است که همیشه هوشیار باشند تا دشمن محتوای اصلی عزاداری را از نظام اسلامی نگیرد در غیر این صورت اهل بیت (ع) و دین را از دست داده ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که نقش سازمان نقش نظارتی، هدایتی و حمایتی است، ادامه داد: در جنبه نظارتی وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی دادن مجوز به هیأت های مذهبی و نظارت بر فعالیت آنها است.

حجت الاسلام نعمت الهی اظهار داشت: در بخش وظیفه هدایتی سازمان تبلیغات اسلامی اهداف را برای هیأت های مذهبی مشخص کرده و آنان به مسیرهای صحیح که همان خط ولایت است، هدایت می کند./950/پ202/ص
ارسال نظرات