۲۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۱۱۴۶۹۲
آیت الله طبرسی:

ایران کشوری مقتدر در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساری با اشاره به این که امروز ایران اسلامی به عنوان کشوری مقتدر در دنیا مطرح است، گفت: حاکم بودن اسلام در ایران مهم ترین عامل اقتدار این کشور است.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جلسه تفسیر هفتگی قرآن کریم و احکام اسلامی که با حضور جمع کثیری از طلاب و روحانیان مرکز استان در ساری برگزار شد، به جایگاه ولی فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و با بیان این که تبیین این جایگاه مهم به عنوان عنصر کلیدی اسلام، ضامن دین و نگهدارنده اسلام یک ضرورت است، خاطرنشان کرد: امروز همه موفقیت‌های ایران اسلامی در پرتو رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری به دست آمده و این امر نشان دهنده جایگاه والای ولایت است.

وی با بیان این که امروز مردم دنیا به جایگاه با عظمت ولایت در جامعه اسلامی پی برده اند، افزود: تدبیر و دور اندیشی امام راحل و همچنین مجلس خبرگان رهبری در انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر نظام اسلامی همه توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

امام جمعه ساری با اشاره به این‌که همه بحران‌ها و فتنه‌های کشور در 21 سال گذشته با مدیریت و تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی خنثی شد، تصریح کرد: امروز نیز پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف مرهون مدیریت و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که ولایت فقیه حافظ تمامیت انقلاب اسلامی است، گفت: اصل ولایت چیز تازه‌ای نیست و ما هم نیاورده‌ایم، از گذشته بوده است و ادامه خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که امروز ایران اسلامی به عنوان کشوری مقتدر در دنیا مطرح است، گفت: حاکم بودن اسلام در ایران مهم ترین عامل اقتدار این کشور است.

آیت الله طبرسی با بیان این که دشمنان نظام اسلامی از همان روز های نخست پیروزی انقلاب در پی براندازی این کشور بودند، افزود: اما با وجود همه تلاش ها و توطئه های نظام سلطه، امروز شاهد عزت و عظمت ملت ایران اسلامی در دنیا هستیم.

وی، جایگاه ولایت فقیه در حکومت اسلامی را بسیار مهم و حیاتی دانست و اظهارداشت: فتنه سال 88 یکی از چالش های پیش رو نظام اسلامی بوده که با روشنگری های عالمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و همراهی ملت ایران خنثی شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دشمنان نظام با ایجاد فتنه در کشور تلاش کردند تا جایگاه ولایت فقیه را تضعیف کنند، ادامه داد: تدابیر عالمانه مقام معظم رهبری همه توطئه های غرب را خنثی کرد.
 
آیت الله طبرسی، تبعیت از مقام معظم رهبری را عامل سعادت حقیقی نظام اسلامی دانست و گفت: اگر همواره پشتیبان ولی فقیه باشیم به طور حتم در دنیا و آخرت سعادت واقعی نصیبمان خواهد شد./950/پ202/ص
ارسال نظرات