۲۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۱۱۴۷۵۳
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به توطئه‌های اخیر آمریکا:

آمریکا تحمل دیدن تأثیرگذاری ایران اسلامی را در بیداری‌های منطقه ندارد

خبر گزاری رسا ـ امام جمعه اصفهان با اشاره به توطئه جدید آمریکا در جوسازی تبلیغاتی علیه ایران و اتهام نظام به طراحی ترور سفیر عربستان‌ گفت: این توطئه به خاطر داغی است که از همایش‌های اخیر در ایران دیده است.
ْآيت الله سيديوسف طباطبايي، نماينده ولي فقيه در اصفهان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان سفر رهبر انقلاب اسلامی به کردستان را ارزشمند توصیف کرد و افزود: ایشان با کلام خود بسیاری از مسائل را به صورت روشن برای مردم باز کرد.

وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه و دیدار‌های ایشان با مردم این استان‌ گفت: رهبر معظم انقلاب در هر زمینه ای که سخنرانی می کنند بسیار استادانه و مسلط به مسائل می‌پردازند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان همچنین به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در همایش‌های بیداری اسلامی و دفاع از مردم فلسطین اشاره کرد و گفت: برخی از میهمانان این همایش ها اذعان کرده بودند با سخنان کامل رهبری جایی برای سخن دیگران نبوده است.

امام جمعه اصفهان برگزاری همایش‌های بیداری اسلامی و دفاع از مردم غزه را مشت محکمی بر دهان آمریکا و صهیونیست‌ها دانست و افزود: آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر نتایج بزرگ این همایش ها، به سراغ کارهای پلیدی چون استفاده از تبلیغات منفی علیه ایران رفته است.

وی به سخنان پلیس آمریکا مبنی بر طرح ترور سفیر عربستان توسط ایران اشاره کرد و افزود: آمریکا با این بهانه‌های بدون استناد خود در صدد جوسازی علیه نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: آمریکا اگر راست می‌گوید و می‌تواند جلوی توطئه ها را بگیرد، ‌بایستی جلوی حادثه 11 سپتامبر را می‌گرفت.

وی تاکید کرد: آمریکا از داغ ضربه‌هایی که در نهضت‌های جهان اسلام از ایران خورده است و همچنین اعتراض‌های مردم آمریکا نسبت به بی مدیریتی سران این کشور در عرصه اقتصادی و اجتماعی، دست به چنین کارهایی می‌زند.

امام جمعه اصفهان در این خطبه به تاکید اسلام بر ورزش و سلامتی جسم انسان اشاره کرد و ادامه داد: صدا و سیما با برگزاری میزگردهایی مضرات و بیماری های ناشی از دوری از ورزش های همگانی را بیان کند.

وی به سالگرد تاسیس عقیدتی و سیاسی در ارتش اشاره کرد و گفت: روحانیونی که در نیروهای مسلح حضور دارند خدمات خوبی کرده‌اند و امروز نیروهای مسلح ما با معرفت و بصیرتی بیشتر از ابتدای انقلاب برای دفاع از اسلام و ولایت فقیه آماده هستند.

وی به شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی در این هفته اشاره کرد و ادامه داد: ‌تمجید‌ امام خمینی‌(ره) از این شهید نشان از جایگاه بالای این شهید است.

امام جمعه اصفهان به مناسبت‌های روز استاندارد‌ اشاره کرد و گفت: اگر مسلمانان کارهای خود را بر اساس دستورات اسلام متقن انجام دهند نیازی به نظارت نیست.

امام جمعه اصفهان در خطبه اول نماز نیز به تاکید روایات اسلامی مبنی بر وفای به عهد اشاره کرد و گفت: اگر مدیر بانکی به جای حفاظت از اموال مردم، در اختلاسی شریک می شود، این خود نوعی خیانت در امانت مردم است.

وی با اشاره به افشای پرونده‌ای جدید مبنی بر اختلاس در یکی از بانک‌های اصفهان‌ ابراز داشت: قدرت خدا با نظام اسلامی‌ است؛ از همین رو اگر کسی به این نظام خیانت کند، قطعا در همین دنیا خیانت او افشا خواهد شد و به دست قانون می افتد./965/پ201/س
ارسال نظرات