۲۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۱۱۴۹۷۷
شیخ نعیم قاسم:

راهکارهای سازش طلبانه برای حل مساله فلسطین خریدن وقت برای رژیم اشغالگر است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان راهکارهای سازش طلبانه برای حل مساله فلسطین را هدر دادن وقت و خریدن زمان برای دشمن اشغالگر دانست.
شيخ نعيم قاسم، معاون دبيرکل حزب الله لبنان
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، امروز در مراسم فارغ التخصیلی دانش آموزان مجموعه مدارس المصطفی وابسته به حزب الله، رسیدن به معادله طلایی ارتش، ملت و مقاومت را محصول دولت های پیشین لبنان برشمرد و این امر را نشانگر توافق همگانی بر این نقطه محوری دانست.

شیخ نعیم قاسم با تاکید بر ضرورت مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی، گفت: ما به جنگ صهیونیست ها نرفتیم، بلکه آنها بودند که به ما هجوم آوردند و سرزمین ما را اشغال کردند و بدین سان ما مجبور به مبارزه و رویارویی با آنها شدیم و با شکست و بیرون راندن آنها، خاک، میهن، عزت و کرامت خود را بازپس گرفتیم.

وی با اشاره به مساله فلسطین، راهکارهایی همچون تشکیل دو دولت در فلسطین و یا ضرورت رسیدن به توافقی سازش طلبانه میان تلاویو و بیت المقدس را هدر دادن وقت و خریدن زمان برای رژیم صهیونیستی و پروژه های زمین خواری تدریجی این رژیم دانست و تاکید کرد: راهکارهای صهیونیستی برای حل مساله فسلطین، راهکارهایی برای دستیابی به سلطه نامحدود است.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان، دولت فلسطین که در کنار دولت رژیم اشغالگر از آن سخن می گویند را بی ارزش و بی اثر خواند و تمامی آزادگان جهان را به توجه به این مساله فراخواند و افزود: هنگامی که علیه دشمن صیهونیستی اعلام جهاد می کنیم در مسیر رهایی بشریت از این غده سرطانی گام برمی داریم./981/ب902/گ
ارسال نظرات