۲۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۱۱۴۹۸۵
رییس تبلیغات اسلامی سراب‌:

پیوند عاطفی‌ مردم با ولایت در کرمانشاه به تصویر کشیده شد

خبرگزاری رسا ـ ‌امام جمعه موقت سراب با بیان این‌که مردم تبعیت و اطاعت از ولایت فقیه را به عنوان وظیفه ملی و شرعی خود می‌دانند، اظهار داشت: دشمنان اسلام از این نوع پیوند و رابطه قلبی مردم و رهبری واهمه داشته و همواره با توطئه‌های مختلف درصدد کمرنگ کردن این پیوند هستند.
حجت الاسلام حسيني-سراب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سراب، حجت الاسلام محمد علی حسینی، امام جمعه موقت سراب، امروز در شورای اداری این شهر گفت: استقبال باشکوه و حماسی مردم استان کرمانشاه از مقام معظم رهبری، نمودی از پیوند قلبی و عاطفی مردم با ولایت فقیه بود.

وی با بیان این‌که مردم تبعیت و اطاعت از ولایت فقیه را به عنوان وظیفه ملی و شرعی خود می‌دانند، اظهار داشت: دشمنان اسلام از این نوع پیوند و رابطه قلبی مردم و رهبری واهمه داشته و همواره با توطئه‌های مختلف درصدد کمرنگ کردن این پیوند هستند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سراب ادامه داد: رهنمود‌های مقام معظم رهبری در کرمانشاه حاوی نکته‌های ظریف و دقیقی است که باید عمل به این فرمایشات مدنظر همه مسؤولان و مردم قرارگیرد.

حجت الاسلام حسینی، شهدا و ایثارگران را نمونه‌های بارزی از عمل به وظیفه و فرصت‌شناسی دانست و اظهار داشت: شهدا به واقع فرصت‌شناسی شایسته ای از موقعیت و شرایط آن زمان داشتند و با عمل به موقع‌شان درس‌های روشنی برای ما به یادگار گذاشتند.

محمد‌رضا بیرامی فرماندار سراب نیز گفت: نظام سرمایه‌داری جهان با بیداری ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان در حال اضمحلال و فروپاشی است.

وی یادآورشد: حاصل نظام سرمایه‌داری به وجود آمدن گروه اندکی سرمایه دار زالو‌صفت در جهان بود که اینک با حرکت‌های بیدارگرانه ملت‌ها در حال نابودی است.

بیرامی طرح اتهامات سخیف و بی‌اساس آمریکا ‌علیه ایران‌ را نشانه روشنی از درماندگی این کشور استکباری دانست و افزود: این سناریو طراحی شده چنان ناشیانه بود که حتی در خود آمریکا باور ان برای اذهان عمومی دشوار است.

بیرامی این سناریو را درجهت شیطنت و تأثیر‌گذاری منفی بر روابط ایران با کشورهای منطقه عنوان کرد و یادآورشد: صدای بیداری ملت‌ها چنان بلند شده است که تا فرو‌ریزی نظام سلطه در جهان به پیش خواهد رفت./949/پ202/س
ارسال نظرات