۲۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۱۱۵۰۵۴
عضو مجلس خبرگان رهبری:

اقتدار نظام اسلامی نشان از شکست ‌طرح ناکارآمدی دین در اداره کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: با اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی طرح ناکارآمدی دین در اداره کشور شکست خورده است.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم افتتاح کانون بسیج جامعه پزشکان مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران، روحیه بسیجی را نشأت گرفته از اخلاص دانست و با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی در سه دهه اخیر با تکیه بر همین روحیه در دنیا نقش آفرین بودند، گفت: امروز این ملت با تکیه از همین روحیه به عنوان یکی از کشورهای مقتدر دنیا حرفی برای گفتن دارند.

وی با بیان این که داشتن روحیه بسیجی سبب ایجاد تحولات مهمی در بخش های کشور شده است، افزود: خوشبختانه نسل جوان جامعه اسلامی نیز با روحیه ای بسیجی گام های ویژه ای در عرصه های مختلف علمی، نظامی و پزشکی برداشته اند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خودباوری که امام راحل در این کشور نهادینه کرد به بالاترین درجه علمی در دنیا رسیده‌ است، خاطرنشان کرد: بیش از سه دهه است که کشورهای غربی به سردمداری آمریکا تلاش می‌کنند تا زمینه نابودی ایران اسلامی را فراهم کنند، اما کشورمان هر روز در عرصه های مختلف به پیشرفت های خیره کننده ای دست می یابد واین به دلیل همان روحیه خودباوری و توکل به خداوند متعال است.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی با اشاره به این که توطئه افکنی‌های غربی‌ها با وجود گذشت بیش از سی از این انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد، بیان داشت: خودباروی و توکل این ملت به خداوند متعال زمینه پیروزی ایران اسلامی و شکست استکبار را فراهم کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود، خون های پاک شهدا را عامل اصلی بقا و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: امروز وظیفه آحاد جامعه عمل به خواسته های شهدا است.

وی با بیان این که ما وظیفه داریم در مسیر دفاع از آرمان ها و ارزش‌های انقلاب، امام راحل و شهدا بیشتر تلاش کنیم، افزود: وظیفه ما در حراست از آرمان های امام راحل و شهیدان بسیار سنگین است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی طرح ناکارآمدی دین در اداره کشور را شکست خورده دانست و خاطرنشان کرد: منافقان و لیبرال‌ها همواره تلاش کردند تا دین را یک امر شخصی جلوه دهند و ناکارآمدی آن را در اداره امور جامعه به دنیا ثابت کنند، اما این تلاش‌های مذبوحانه آنها با شکست رو‌به‌رو شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که خیزش‌های مردمی منطقه مقدمه جهاد امت اسلامی‌ علیه سلطه گران عالم است، تصریح کرد: امروز سه دهه مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر توطئه و تحریم‌های ‌دشمنان، به الگوی کشور‌های مسلمان تبدیل شده است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که شکل‌گیری خاورمیانه اسلامی نشان‌دهنده افزایش نقش آفرینی و نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه است، خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران محور خاورمیانه میانه جدید است./950/پ202/س
ارسال نظرات