۰۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۱۱۵۵۱۴
‌نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر هوشیاری مسؤولان:

‌رسانه‌های غربی به دنبال برجسته‌سازی اختلاف سلیقه مسؤولان علیه نظام اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که مسائل کم اهمیت در جامعه نباید به عنوان ابزاری برای تبلیغات دشمنان علیه نظام اسلامی شود، خاطرنشان کرد: همه مسؤولان باید هوشیار باشند تا خدای ناکرده سوژه ای برای رسانه های بیگانه فراهم نکنند.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت در رشت با بیان این که خدمت صادقانه در نظام اسلامی و انجام وظایف را یکی از ملاک های ولایی بودن دانست و گفت: همه مدیران و مسؤولان در جامعه باید تلاش کنند تا شعار ولایی بودن را در عمل نشان دهند.

وی، حرکت در مسیر ولایت را سبب سعادت جامعه اسلامی دانست و با بیان این که ملت ولایت مدار ایران در سه دهه اخیر همواره با حضور در صحنه های مختلف تبعیت خود از ولایت فقیه را به دنیا نشان دادند، افزود: مسؤولان نیز وظیفه دارند با حرکت در خط مستقیم ولایت این شعار را عملی کنند.

امام جمعه رشت با تأکید براین که ولایت مداری تنها در شعار نیست، تصریح کرد: در یک جامعه ولایی آحاد جامعه اسلامی به ویژه مدیران و مسؤولان نظام باید ولایت مداری خود را در عمل ثابت کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ولایت مداری تنها در شعار دادن نیست، ادامه داد: همه باید با چنگ زدن به ریسمان ولایت خود را از خطر انحراف و تباهی مصون بداریم.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی همچنین با تأکید بر این که مسائل داخلی در کشور و استان باید با حضور مسؤولان رده بالا حل و فصل شود، تصریح کرد: امروز همه دنیا به ویژه دشمنان قسم خورده نظام به دنبال روزنه ای برای خدشه دار کردن این نظام هستند.

امام جمعه رشت با بیان این که مسائل کم اهمیت در جامعه نباید به عنوان ابزاری برای تبلیغات دشمنان علیه نظام اسلامی شود، خاطرنشان کرد: همه مسؤولان باید هوشیار باشند تا خدای ناکرده سوژه ای برای رسانه های بیگانه فراهم نکنند.

وی با اشاره به این که در پیش بودن انتخابات مجلس و تلاش دشمنان نظام برای خدشه دار کردن این انتخابات، تصریح کرد: در چنین شرایطی ما نباید شاهد برخی اختلاف ها در میان مسؤولان کشور باشیم، بلکه باید با وحدت و همدلی همه امور ساماندهی شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که دشمنان قسم خورده نظام همه توان و سرمایه خود  را برای خدشه دار کردن انتخابات آینده کشور به کار گرفتند، خاطرنشان کرد: نباید به گونه ای شود که رسانه های بی‌گانه برای کشور ما سوژه سازی کنند./950/پ202/س
ارسال نظرات