۰۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۱۱۵۵۱۵
عضو مجلس خبرگان رهبری:

تحریم‌های 30 ساله فرصتی برای پیشرفت نظام اسلامی تبدیل شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان نظام بیش از سه دهه همه توان و تلاش خود را برای نابود به کار گرفتند، ادامه داد: تحریم های سی سال نظام سلطه به فرصتی برای پیشرفت ایران اسلامی تبدیل شد.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، روز گذشته در دیدار رییس و مدیران بخش های مختلف منطقه آزاد تجاری انزلی که در رشت برگزار شد با اشاره به پیشرفت‌های گسترده نظام اسلامی در حوزه های مختلف، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در سایه خودباوری دانشمندان جوان کشورمان به عنوان یکی از کشورهای مقتدر دنیا مطرح است.

وی با اشاره به این که دنیا و مظاهر زندگی نزد برخی ها مذموم است، افزود: اما از دیدگاه اسلام دنیا حسنه و مزرعه آخرت و خیر است که اگر دنیا و مظاهر زندگی نباشد در آخرت نتایج معنوی عالی نصیب انسان نمی‌شود.

امام جمعه رشت با بیان این که دنیا نباید تنها هدف باشد، ادامه داد: جمع شدن سرمایه‌ها در دست یک عده خاص از منظر قرآن مذموم است و اگر سرمایه‌ها در دست یک عده باشد، آن‌ها خواسته‌های نامشروع‌شان را به سبب قدرتی که دارند در جامعه اعمال می‌کنند و مردم از بهره‌مندی یک زندگی معمولی هم محروم خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که نظام اسلامی نمی تواند محتاج دیگر کشورها باشد، گفت: کشورهایی که فقیر هستند چشم به کشورهای غنی و ثروتمند دوخته اند و آنها هم نیازمندان به خود را تا به مرحله بردگی می‌کشانند، اما ملتی که غنی باشد و ثروتش را عادلانه در میان مردم توزیع کند، این ملت بی‌نیاز خواهد بود و روی پای خود خواهد ایستاد.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با اشاره به این که دین مبین اسلام سودجویی را نمی‌پسندد، گفت: دین اسلام جیره‌ خواری را اسلام قبول ندارد و کسی از دسترنج خود نان بخورد در زمره انبیا و پیامبران محشور خواهد بود.

امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که خوشبختانه در سایه وحدت و همدلی ملت امروز کشورمان در بخش صنعت به عنوان یک کشور مطرح در دنیا قرار دارد، تصریح کرد: امروز نیز حفظ این جایگاه عظیم با وحدت و همدلی همه مسؤولان حفظ خواهد شد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان نظام بیش از سه دهه همه توان و تلاش خود را برای نابود به کار گرفتند، ادامه داد: تحریم های سی سال نظام سلطه به فرصتی برای پیشرفت ایران اسلامی تبدیل شد.

حجت الاسلام و الملسمین قربانی با تأکید بر این که امروز آحاد جامعه به ویژه نسل جوان وظیفه دارند در جهت شکوفایی صنایع داخلی تلاش کنند، گفت: وحدت و پرهیز از هر گونه اختلاف های داخلی می تواند رمز پیروزی و اقتدار نظام در برابر دشمنان باشد.

وی در پایان سخان خود با بیان این که باید از توایدات داخلی حمایت های بیشتری صورت گیرد، خاطرنشان کرد: پشتیبانی از تولید کننده های داخل سبب خودکفایی در بخش های دیگر خواهد شد./950/پ202/س
ارسال نظرات