۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۱۵۸۶۸
سردار نقدی:

نهضت بیداری اسلامی پایانی جز پیروزی حق بر باطل نخواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفان گفت: بیداری اسلامی در شرق و غرب جهان را از برکات شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ایران اسلامی دانست.
سردار محمد رضا نقدي، رييس سازمان بسيج مستضعفين کشور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفان، امروز در یادواره سراسری شهید مرحمت بالازاده و 32 هزار شهید دانش آموز که در اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: شهید مرحمت بالازاده نمونه بارزی از بصیرت جوان ایرانی برای دفاع از حریم اسلام و ولایت بود.

وی با تشریح خاطراتی از آن نوجوان 13 ساله شهید گفت: زمانی که رزمندگان اسلام زیر رگبار دشمن متوقف شدند، شهید بالازاده همراه با گرداندن پرچم کشور در دستش و نگهداشت مسلسل در دست دیگرش، خطاب به رزمندگان متذکر می شود که حرکت کرده و متوقف نشوید که پیروزی با ما است.

نقدی با بیان این‌که تربیت نوجوان شهیدی چون مرحمت بالازده تنها در مکتب اسلام امکان‌پذیر است، خاطر‌نشان کرد: هیچ مکتب دیگری در دنیا نمی تواند الگوهایی در این سن و سال و با این درک و عرفان به دنیا معرفی کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به جاودانگی شهدای دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شهدا تأثیرگذاران جاوید زمان هستند و چه در دوران دفاع مقدس و چه اکنون در پیشرفت و شکوفایی کشور تأثیرگذار هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیداری اسلامی در شرق و غرب جهان را از برکات شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ایران اسلامی دانست و افزود: اکنون ملت های مسلمان و غیرمسلمان با الهام از مکتب شهدا به این نتیجه رسیده اند که باید خودشان برای آینده شان تصمیم گرفته و اجازه دخالت سرمایه داران پوشالی را در سرنوشت خود ندهند. 

نقدی ادامه داد: نظام سرمایه‌داری غرب و آمریکا با تشکیل سندیکاها و اتحادیه‌های صنفی قصد تسلط بر ملت ها را داشتند، که انقلاب اسلامی ایران تئوری مردم سالاری دینی را در دنیای مادی گرای شرق و غرب ارایه کرد و به ملت های جهان آموخت که بهترین تعیین کننده سرنوشت ملت ها، خود مردم بر پایه آموزه های دینی است.

وی با بیان این‌که نهضت بیداری اسلامی، پایانی جز پیروزی حق بر باطل نخواهد داشت، خاطر نشان کرد: مکتبی که توانسته ایران اسلامی را 32 سال در برابر توطئه های مختلف و شوم استکبار جهانی حفظ کند، عامل اصلی پیروزی امت مظلوم و رنج دیده خواهد بود.

رییس سازمان بسیج مستضعفان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعزام میلیون‌ها زائر از سراسر کشور مناطق عملیاتی جنوب و شمالغرب کشور اظهار داشت: امروز به برت به برکت ایثارگری‌ها و خون شهدایی چون مرحمت بالازاده ها نظام اسلامی در برابر یوغ استکبار ایستادگی کرده و غرب را به زانو درآورده است.

همچنین سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در سخنانی اظهار داشت: آنان که دم از قوم‌گرایی می‌زنند، آیا ایثار شهید بالازاده‌ها را که برای دفاع از اسلام و ایران یکپارچه هزاران کیلومتر راه را طی کرد و داوطلبانه عازم جبهه‌ها شد را نمی‌بینند.

وی با بان این‌که شهدای ما تربیت یافته مکتب حسین‌(ع) هستند، گفت: شهید مرحمت بالازاده در 13 سالگی تصمیم می گیرد که برای دفاع از میهن اسلامی عازم جبهه شود که با مخالفت فرمانده سپاه اردبیل روبه‌رو می شود، اما برای گرفتن مجوز از رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(رئیس جمهور وقت) عازم تهران شده و با آوردن دلایل و سخنانی قاطع ایشان را قانع به دادن مجوز برای رفتن به جبهه می کند./935/پ202/س
ارسال نظرات