۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۱۱۵۹۰۵

کتاب «ولایت در قرآن» و «ولایت در کلام ائمه معصومین» به زودی منتشر می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله موسوی جزایری از انتشار دو کتاب‌« ولایت در قرآن و ولایت در کلام ائمه معصومین(ع) » برگرفته از سخنان آیت الله موسوی جزایری در برنامه سحرهای ماه مبارک رمضان سال های گذشته خبر داد.
ولايت در قرآن
حجت الاسلام سید سجاد موسوی، مسؤول دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله موسوی جزایری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که در راستای تبیین هر چه بیشتر شخصیت علمی آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه خوزستان مجموعه کتاب های برگرفته از سخنان وی منتشر خواهد شد، بیان کرد: کتاب های « ولایت در قرآن و ولایت در کلام ائمه معصومین(ع) » برگرفته از سخنان وی در برنامه سحرهای ماه مبارک رمضان آماده به زودی رونمایی خواهد شد.

وی با بیان این که کتاب «‌ولایت در قرآن‌» برگرفته از سخنان آیت الله موسوی جزایری در برنامه سحری سال های 87 ـ 86 ماه مبارک رمضان است، افزود: همچنین کتاب «‌ولایت در کلام ائمه معصومین(ع)‌» اقتباس از شرح زیارت غدیریه در برنامه سحر ماه مبارک رمضان سال های 89 ـ 88 است.

حجت الاسلام موسوی ابراز داشت: از مجموعه شش جلد کتاب تحریر الأصول درس خارج آیت الله موسوی جزایری، دو جلد آن منتشر شده و جلد سوم آن تا پایان سال جاری آماده چاپ خواهد شد.

مسؤول دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله موسوی جزایری ادامه داد: با توجه به کمبود وقت و کثرت کارهای اجرایی نماینده ولی فقیه در خوزستان، از نگارش کتب اسلامی محروم است از این رو، این دفتر در تلاش است خطبه های نماز جمعه، حضور در برنامه های علمی صدا و سیما، تدریس های حوزوی و دانشگاهی آیت الله موسوی جزایری را گردآوری و به چاپ برساند./9463/پ202/س
ارسال نظرات