۱۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۱۱۶۱۶۳
همزمان با سراسر کشور؛

فریاد مرگ بر آمریکا در شهرهای مازندران طنین انداز شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سراسر میهن اسلامی فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل امروز در اقصی نقاط استان مازندران طنین انداز شد.
راهپيمايي 13 آبان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، همزمان با سراسر میهن اسلامی فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل امروز در اقصی نقاط استان مازندران طنین انداز شد.

راهپیمایی کنندگان مراسم سیزده آبان امروز مرکز استان با بیعت مجدد با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری، بار دیگر سیاست های خصمانه آمریکای جهانخوار را محکوم کردند.

براساس این گزارش، مراسم باشکوه راهپیمایی 13 آبان همزمان در کشور در همه شهرستان‌های مازندران در ساعت مقرر آغاز شد و در ساری نیز دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم با مشت‌هایی گره کرده فریاد «مرگ بر آمریکا» و « مرگ برصهیونیست» سر دادند.

این گزارش می افزاید: مردم ولایت مدار شهرستان ساری با اعلام برائت از استکبارستیزی آمریکا اعلام کردند: آمریکا و ایادی آنها در جهان فقط به فکر حفظ منافع خود در جهان هستند و ورود آنها در هر منطقه‌ای با نقشه شوم از پیش تعیین شده صورت می‌گیرد.

راهپیمایان تظاهرات سراسری یوم‌الله ۱۳ آبان، با اشاره به تروریسم دولتی آمریکا، خواستار رسیدگی جدی به جرایم دولتمردان آمریکا و محاکمه آنان در دادگاه‌ها و مجامع ذی صلاح بین‌المللی شدند.

به گزارش خبرنگار رسا، شرکت کنندگان در این راهپیمایی با اعلام انزجار از سیاست های آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران و با سردادن شعارهای «الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر» با آرمان‌های شهدا و امام راحل تجدید عهد و پیمان کردند.

علاوه بر دانشجویان که حضور آن‌ها امسال بسیار پررنگ‌تر از سال‌های گذشته بود، دانش آموزان با همراه داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی، پارچه نوشته‌های معرفی آموزشگاه‌های خود، ساخت آدمک‌های سران استکبار توسط برخی مدارس، پلاکاردهایی حاوی شعارهای ضد استکباری و سربند از سوی دانش آموزان بسیجی شکوه خاصی به این مراسم بخشیده بودند.

در پایان این مراسم با شکوه نماز عبادی و سیاسی جمعه به امامت آیت الله طبرسی در مصلای امام خمینی(ره) ساری اقامه شد./950/پ202/س
ارسال نظرات