۱۳ آبان ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۱۱۶۱۹۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

جنبش وال استریت نشان از فراگیری روح آزادی خواهی در دنیا است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که دولتمردان آمریکا همه توان خود را برای سرکوب کردن جنش وال استریت به کار گرفته اند، افزود: آغاز این گونه جنبش ها نشان از فراگیری روح آزادی خواهی در دنیا است.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، در گفت‌و‌گو با با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری‌ اظهار داشت: ملت ایران اسلامی نشان دادند که همیشه مراقب حرکات و نقشه‌های شوم دشمنان هست و نسبت به آن عکس العمل درستی اتخاذ می کند.

وی، 13 آبان ماه را نمونه ای بارز از هوشیاری ملت به ویژه جوانان دانشگاهی ایران اسلامی دانست و افزود: در واقعه 13 آبان، جوانان متعهد و ولایت مدار با بینش صحیح از فضای جامعه و انقلاب اسلامی، حرکتی هوشیارانه و در خور تحسین انجام دادند که نشان از دقت، هوشیاری و انقلابی بودن این حرکت عظیم است.

حجت الاسلام شکریان ضمن تاکید بر زنده نگهداشتن تاریخ انقلاب و دفاع مقدس در طول سال تصریح کرد: سیزده آبان نماد هوشیاری و دقت عمل جوانان ایران اسلامی و سرمشق حرکت های انقلابی و نماد خوبی برای استکبار ستیزی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی در ادامه با اشاره به تلاش مستکبران جهت تغییر و تحول در نظام های مستقل و دینی به خصوص ایران اسلامی برای دستیابی به مقاصد استکباری، بیان داشت: مستکبران عالم به دنبال ایجاد نظام برده داری نوین برای تسلط بر بشریت و ملت ها جهت بهره برداری از منابع و ذخایر کشورها هستند و برای دست یابی به این منظور از همه امکانات و ظرفیت های ضد فرهنگی و حتی جنگی استفاده می کنند.

حجت الاسلام شکریان، با تاکید بر نقش جمهوری اسلامی ایران در بیداری ملت ها و ایستادگی در برابر رفتارهای ظالمانه و خصمانه غرب به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی تصریح کرد: بی شک بیداری های مردم جهان از آمریکا، فرانسه، انگلیس تا کشورهای خاورمیانه اعم از یمن، بحرین، لیبی و مصر نشان دهنده آن است که ملت ها دیگر تحمل رفتارهای مستبدانه به ظاهر مردمی را ندارند و خواهان حکومتی بر پایه قوانین انسانی و عادلانه هستند.

وی ادامه داد: در این راه باید از جان و مال خود بگذرند و البته بهترین الگو برای مبارزه با امپریالیسم و نظام سرمایه‌داری و استبدادی، پدیده انقلاب اسلامی ایران در دهه های اخیر است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که امروز بیداری به قلب آمریکا رسیده است، گفت: جنش وال استریت نمادی از فراگیری حرکت های مردمی در دنیا است که به تأسی از انقلاب مردم ایران الگوی گیری شده است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که دولتمردان آمریکا همه توان خود را برای سرکوب‌کردن جنش وال استریت به کار گرفته اند، افزود: آغاز این گونه جنبش‌ها نشان از فراگیری روح آزادی خواهی در دنیا است./950/ت302/س

ارسال نظرات