۱۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۱۶۲۱۰

نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی افسران جنگ نرم در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین جشنواره دانشجویی وبلاگ نویسی افسران جنگ نرم با هدف تحقق رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در تبریز برگزار خواهد شد.
وبلاگ نويسي
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، بسیج دانشجویی و نقش آن در افزایش بصیرت سیاسی، شاخص های ولایت مداری، جهاد اقتصادی «دانشجویان؛ افسران جنگ نرم» معرفی بسیج و آثار و خدمات این نهاد مقدس در طول 32 سال گذشته، جنگ نرم، بیداری اسلامی و خیزش های مردمی منطقه و نقش انقلاب اسلامی در بیداری ملت ها، حجاب و عفاف، ارزش والای زن، حماسه 8 سال دفاع مقدس، زندگینامه، وصیت نامه و خاطرات شهدا و رزمندگان و خانواده ایشان از جمله موضوعات محوری این جشنواره است.

همچنین معارف ناب اسلامی و پاسخ به شبهات اعتقادی و حمله به باورهای دینی و مذهبی، بسیج، پیشتاز در عرصه های علمی، فرهنگی، سازندگی و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، افشاء جریان های ضد اسلامی و ضد بشری وهابیت و بهائیت، افشاء خطر جریان های منحرف شیطان پرستی و عرفان های نوظهور، دستاوردهای علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دولت، حماسه عظیم 9دی و 22بهمن 88، تجلی بصیرت، همت و ولایت مداری امت حزب الله، عرصه های قرآنی، فرهنگی، هنری، علمی، ورزشی و ...، فلسطین و دفاع از قدس شریف ،اسرائیل غده سرطانی از دیگر موضوعات این جشنواره به شمار می رود.

بنا به این گزارش، داوری مسابقه در دو بخش محتوایی و فنی انجام شده و در هر بخش با توجه به معیار های هیئت داوران یکصد امتیاز در نظر گرفته خواهد شد، افزون بر اینکه دانشجویان شرکت کننده بایستی حداقل10 پست مطلبی را ایجاد کرده باشند.

علاقمندان جهت تکمیل فرم ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتربه نشانی اینترنتی وبلاگ www.bdsa.ir و www.daneshjooe89e.blogfa.com مراجعه کنند.

همچنین علاقه مندان می توانند برای ارتباط تلفنی با دبیرخانه مسابقه وبلاگ نویسی با شماره تلفن های 5422842 و 5426786 با پیش شماره ۰411یا با ایمیل farhangi19@gmail.com تماس حاصل کنند.

گفتنی است، آخرین مهلت شرکت در مسابقه وبلاگ نویسی، 30 آذر ماه سالجاری و اختتامیه 9 دی ماه خواهد بود./935/د101/س
ارسال نظرات