۱۶ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۱۱۶۳۶۵

ششمین شماره دو ماهنامه روضه منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ ششمین شماره دو ماهنامه روضه در اهواز با هدف ارتقاء فرهنگ معنوی جامعه و آشنا کردن جوانان و نوجوانان با مضامین مذهبی منتشر شد.
دو ماهنامه روضه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ششمین شماره از دو ماهنامه روضه با عنوان «هیئت، فرصت ها و تهیدیدها»، در خوزستان منتشر شد.

همچنین این ماهنامه با موضوع های «فصل هیئت»، «پرونده ویژه»، «فصل مناسبت» و «فصل هنر»، در راستای ارتقاء فرهنگ معنوی جامعه و آشنا کردن جوانان و نوجوانان با مضامین مذهبی چاپ و منتشر شد.

در فصل اول این ویژه نامه با عنوان های طلیعه، قلم روضه و تریبون روضه، در فصل دوم با کتاب روضه، در فصل سوم با تاریخچه پیدایش مجالس روضه و روضه خوانی و در فصل آخر این ویژه نامه با سنگر روضه، غزل روضه، آیین روضه و دوربین روضه، آشنا می شوید.

همچنین در فصل نخست این ویژه نامه با «مسجد یا هیئت؛ مسأله این است؟» مواجه می شوید که حجت الاسلام موسوی در پاسخ به آن بیان می کند که یکی از انحرافات بزرگی که به صورت معمول در مسیر تعاملات و حرکت های جمعی رخ می دهد، عدم همه جانبه نگری و توقف در یک یا چند قالب و روش مشخص و تجربه شده و اصرار بر صحیح و کامل بودن آنها و بدتر از آن نفی و نهی از قالب یا روش های دیگر است.

این ویژه نامه در تیراژ 1000 نسخه هشتاد و یک صفحه ای رنگی، و با طراحی زیبا و چشم گیر به چاپ رسید که خواننده با دیدن آن مایل به مطالعه همه آن می شود.

در بخشی از این ویژه نامه به سخنان حجت الاسلام علیرضا پناهیان مواجه می شوید که در آن مصاحبه ای پیرامون مساجد و هیئت های اهواز انجام شده که ایشان در این رابطه بیان می کند که باید هیئت های فرامحله ای و فرا مسجدی تشکیل دهیم.

گفتنی است این دو ماهنامه به سردبیری حجج اسلام سید محمد محتسبی، سید رضا موسوی والا و سید منصور موسوی  از روحانیان حوزه  علمیه اهواز و طراحی و صفحه آرایی گروه هنری روضه، در اهواز منتشر شد./9465/ن602/ص
ارسال نظرات