۲۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۱۱۶۵۸۰
آیت الله طبرسی:

پیشرفت‌ نظامی کشورمان در صورت هر حمله احتمالی، دشمن را غافل‌گیر می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران سناریوی ترور سفیر عربستان و ترور فرمانده سپاه قدس را از جمله تلاش های دشمنان برای تهدید و تحریم بیشتر علیه ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا و هم پیمانانش باید بدانند که این گونه طرح های برای انزوای نظام اسلامی بی فایده است.
آيت الله طبرسي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان، با اشاره به توطئه های اخیر دشمنان علیه ایران اسلامی‌ گفت: این گونه تلاش ها پس از ناکامی های متعدد دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی شده است.

وی، سناریوی ترور سفیر عربستان و ترور فرمانده سپاه قدس را از جمله تلاش‌های دشمنان برای تهدید و تحریم بیشتر علیه ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا و هم پیمانانش باید بدانند که این گونه طرح های برای انزوای نظام اسلامی بی فایده است.

امام جمعه ساری با اشاره به تهدید و تحریم های گسترده غرب علیه ایران اسلامی در بیش از سه دهه گفت: همه این توطئه‌ها با اتحاد و همدلی ملت ولایت مدار ایران اسلامی خنثی شد و جز رسوایی برای غرب چیزی در بر نداشت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان نظام اسلامی در توطئه ای جدید به دنبال منفعل کردن دولتمردان، مأیوس کردن مردم و شورش در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: امروز آحاد جامعه اسلامی به ویژه مدیران و کارگزاران نظام اسلامی باید با وحدت و همدلی مراقب توطئه افکنی های دشمنان باشند.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که دشمنان نظام اسلامی باید بدانند همه توطئه‌های آنها همانند سه دهه اخیر با مقاومت و وحدت ملت ایران خنثی خواهد شد، گفت: این ملت بیش از سه دهه است که راه خود را انتخاب کرده اند و تنها با یک تهدید و تحریم ساده میدان را خالی نخواهند کرد.

وی با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی با رهنمود های ولی فقیه همه بحران های سی سال گذشته را پشت سر گذاشته‌اند، گفت: تا زمانی که عنصر ولایت فقیه در ایران اسلامی وجود دارند هیچ قدرتی توان مقابله با این ملت را نخواهد داشت و این تهدید ها همه همانند کف روی آب هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که نیرو های مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی با آمادگی کامل خود اجازه هیچ گونه تجاوزی را به این کشور دینی نخواهند داد، افزود: هشت سال دفاع مقدس تمرین بزرگی برای نیروهای مسلح ایران اسلامی بود.

آیت الله طبرسی با بیان این که امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در آمادگی کامل قرار دارند، ادامه داد: پیشرفت های نظامی کشورمان در صورت هر حمله احتمالی دشمن را غافل گیر خواهد کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با هشدار با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: هر گونه حمله احتمالی به هر نقطه از کشورمان با پاسخ دندان شکن نیروهای مسلح کشورمان روبه‌رو خواهد شد.

وی با اظهار این که دشمن با حربه تحریم و ترور فرماندهان سپاه، می خواهد سران نظامی کشور را منفعل کند، افزود: ملت ایران هیچ‌گاه از توطئه ها و نیرنگ‌های دشمن، گمراه نخواهد شد و در تبعیت از ولایت فقیه استوار خواهد ماند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با گرامی‌داشت دهه غدیر با اشاره به این که در مسأله غدیر تکمیل دین، اتمام نعمت و ولایت امیر مؤمنان(ع) ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل موضوع غدیر یکی از جریان‌های بی‌نظیر در تاریخ بعثت و رسالت پیامبر(ص) است.

نماینده ولی فقیه در مازندران از عید غدیر به عنوان یکی از بافضیلت ترین اعیاد اسلامی یاد کرد و با بیان این که ولایت فقیه ریشه در غدیر و بعثت دارد، تصریح کرد: مسأله غدیر یکی از مهم‌ترین مسائل پایه‌ای دین اسلام است و مربوط به همه جامعه اسلامی است.

وی، درک مناسب فضائل حضرت علی‌(ع) را تنها راه رسیدن بشریت به کمال و سعادت دانست و با بیان این که متأسفانه جامعه امروز از فضائل این امام همام بی‌بهره است، گفت: سیره علمی و عملی پشوای نخست ما شیعیان باید چراغ راه مسلمانان باشد./950/پ201/س

ارسال نظرات