۲۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۱۱۶۷۳۹

برگزاری گفتمان حجاب وعفاف دراندیمشک

خبرگزاری رسا ـ گفتمان دانشجویی با موضوع «حجاب و عفت اسلامی» در دانشگاه پیام نور اندیمشک برگزار شد.
حجاب و عفاف
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سعید علیپور رییس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک با اعلام این خبر، اظهار داشت: در گفتمان‌ های دانشجویی باید بدنبال حل شبهات و مسائلی که جوانان با آن مواجه هستند باشیم و تلاش کنیم تا در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان اسلام، افکار دانشجویان را با استدلال و پاسخ صحیح روشن نمائیم.

حجت الاسلام رحمانی استاد حوزه و دانشگاه در این گفتمان با اشاره به استثمار زنان در طول تاریخ خصوصا در جوامع غربی بیان داشت: هیچ دین و آیینی به اندازه اسلام به مقام زن اهمیت نداده است، و از منطق اسلام جایگاه زن آنچنان بالاست که خدای کریم وقتی صدیقه اطهر (س) را به نبی مکرم(ص) اسلام هدیه داد فرمود: انا اعطیناک الکوثر... ما به تو کوثر را عطا کردیم و به همین خاطر نماز بخوان و شتر قربانی کن این در حالیست که عرب جاهلیت زنان را پست ترین موجودات می دانستند.

وی ادامه داد: در برابر هیچ یک از نعم الهی، خدا امر به نماز و قربانی نکرده است و می بینیم که در مورد این موهبت، حضرت حق پیامبر اکرم (ص) را اینچنین خطاب می دهد که عرض شد.

حجت الاسلام رحمانی افزود: فرهنگ غنی اسلامی نقش و جایگاهی انکارناپذیر برای زنان در جهت رشد و تعالی جامعه تعیین کرده است./9458/د102/ص
ارسال نظرات