۲۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۱۱۶۸۳۵
عضو مجلس خبرگان رهبری:

رمز موفقیت نظام در عرصه‌های مختلف در گرو تبعیت از ولی فقیه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، رمز موفقیت و پیروزی نظام اسلامی در عرصه های مختلف را تبعیت از مقام معظم رهبری دانست و گفت: آحاد جامعه باید بدانند تا زمانی که حضرت آیت الله خامنه ای در رأس نظام دینی حضور دارند همه بحران‌ها برچیده خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد عبدالهادي حسيني شاهرودي نماينده گلستان در مجلس خبرگان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالهادی حسینی شاهرودی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جشن غدیر که در گرگان برگزار شد، دهه غدیر را بهترین فرصت برای تبیین جایگاه ولایت و امامت دانست و گفت: ولایت‌مداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ناشی از حادثه عظیم غدیر است.

وی با تبیین جایگاه رفیع ولایت فقیه در جامعه اسلامی گفت: ولایت فقیه رکن اساسی جامعه اسلامی و تبعیت از آن یک تکلیف است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ولی فقیه نائب بر حق امام زمان(عج) است، تصریح کرد: ولایت ولی فقیه در همه ابعاد بر مؤمنان جاری است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت عید غدیر گفت: غدیر در فرهنگ اسلامى یک دریا است و این پدیده و رخداد یک حادثه بسیار مهم تاریخى است، غدیر، عید ولایت و سیاست و دخالت مردم در مسأله حکومت و عید آحاد ملت و امت اسلامى است.

وی با بیان این که پیامبر گرامی اسلام با انتخاب جانشین خود راه سعادت بشر را ترسیم کرد، ادامه داد: در حال حاضر نیز پس از گذشت چندین قرن این راه و چراغ هدایت همچنان ادامه دارد و آحاد جامعه اسلامی باید با تبعیت از ولی فقیه زمان همان راه را ادامه دهند.

نماینده مردم گلستان درمجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که خوشبختانه درحال حاضر یک شخصیت عادل، فقیه، عالم، مدیر و مدبر در رأس حکومت اسلامی قرار دارد، افزود: ایشان با تدابیر عالمانه خود نظام مقدس جمهوری اسلامی را به سوی سعادت و تعالی واقعی هدایت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی، رمز موفقیت و پیروزی نظام اسلامید ر عرصه های مختلف را تبعیت از مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: آحاد جامعه باید بدانند تا زمانی که حضرت آیت الله خامنه ای در رأس نظام دینی حضور دارند همه بحران ها و مشکلات از جامعه برچیده خواهد شد.

وی با تأکید براین که همه ما باید قدردان چنین رهبر شایسته ای باشیم، تصریح کرد: ایشان نمونه بارز یک رهبر دینی هستند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، ولایت فقیه را روح و هویت انقلاب اسلامی دانست و گفت: این نظریه، تنها یک نظریه سیاسی و فقهی در کنار دیگر نظریه‌ها نیست، بلکه جوهره نظام اسلامی و محور قانون اساسی است.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرودی با بیان این که نقش ارزنده و تأثیر‌گذار ولایت فقیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دنیا مقتدر کرده است، ادامه داد: امروز نظام اسلامی ایران به برکت ولایت در دنیا حرف های بسیاری برای گفتن دارد./950/پ202/س
ارسال نظرات