۲۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۱۱۶۸۳۷
عضو مجلس خبرگان رهبری:

شکست دشمنان در توطئه اسلام‌هراسی کاملا مشهود است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به جایگاه رفیع نظام دینی در عرصه جهانی گفت: دشمنان همه توان و سرمایه خود را در جهت اسلام هراسی در دنیا به کار گرفته اند، اما همواره شکست خورده‌اند.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین‌العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار کارکنان سپاه قدس استان با اشاره به جایگاه رفیع نظام دینی در عرصه جهانی گفت: امروز ارزش های اسلامی و اسلام ناب به برکت انقلاب اسلامی در همه دنیا نهادینه شده است.

وی با بیان این که دنیای استکبار از جهانی شدن اسلام ناب بسیار هراسان است، افزود: دشمنان همه توان و سرمایه خود را در جهت اسلام هراسی در دنیا به کار گرفته اند، اما همواره شکست خورده‌ اند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران سبب ایجاد یک تحولی عظیم در عرصه جهانی شده است، خاطرنشان کرد: امروز تنها گوشه ای از این تحول را در انقلاب های مردم مسلمان منطقه و دیگر نقاط جهان شاهد هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی به نقش انقلاب اسلامی و اندیشه های امام خمینی(ره) در خیزش های مردمی منطقه اذعان دارند، ادامه داد: به همین است که همه تلاش خود را برای جلوگیری از این تأثیرگذاری به کار گرفته اند.

امام جمعه رشت با بیان این که انقلاب اسلامی و سخنان تأثیر گذار امام خمینی‌(ره) توانست شخصیت‌های برجسته ای را در این کشور تربیت و پرورش دهد که امروز در دنیا نقش آفرین هستند، گفت: شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی با تبعیت از رهبر و مقتدای خود جانشان را در طلب اخلاص قرار دادند و به جنگ علیه دشمن شتافتند.

وی با بیان این که دشمنان هیچ‌گاه دست از توطئه‌افکنی و تفرقه در نظام اسلامی دست بر نخواهد داشت، ادامه داد: امروز وحدت و همدلی مهم‌ترین عامل شکست توطئه‌های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه سخنان خود سپاه و بسیج را باوفاترین نیروها برای انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ولایتمداری سپاه و بسیج در سه دهه اخیر بسیار ویژه بوده است.

امام جمعه رشت با بیان این که روحانیت، سپاه و بسیج در شرایط کنونی جامعه رسالت سنگینی بر عهده دارند، گفت: این سه جریان باید تلاش کنند تا روح ولایت‌پذیری باید در نسل امروز گسترش یابد.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با اشاره به این که دشمنان از پیوند میان امت و ولایت در هراس هستند، گفت: یکی از توطئه‌های دشمنان ایجاد خدشه میان این پیوند عمیق است که به یقین شکست خورده است./950/پ202/س
ارسال نظرات