۲۶ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۱۶۹۹۴
عضو مجلس خبرگان رهبری:

آمریکا و غرب اساس مشروعیت بین‌المللی خود را از دست دادند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیداری اسلامی و اعتراض های وال‎استریت گفت: آمریکا و غرب اساس مشروعیت بین‌المللی خود را از دست دادند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري


حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به بیداری اسلامی و اعتراض‌های وال‎استریت گفت: آمریکا و غرب اساس مشروعیت بین‌المللی خود را از دست دادند فقط شورای امنیت، حقوق بشر و نظام سرمایه‎داری بر آنها مانده است که آلت دست غرب برای تحت فشار قرار دادن ملت‎های شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: در حالی مردم دنیا شاهد حقوق بشر دروغین آنها در ابوغریب و استبداد آنها در یمن بودند.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با اشاره تهدیدهای نظامی دشمنان بر ضد ملت ایران ادامه داد: تهدید ملت ایران به منزله ترساندن ماهی از آب است در حالی که مردم تشنه شهادت هستند.

وی با بیان این که هم اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی با دستیابی علوم روز و حقانیت انقلاب در عرصه بین‎المللی یک سر و گردن بالاتر است، ادامه داد: اگر امروز سیستم اقتصادی آمریکا دچار مشکل می‎شود به دلیل آگاهی و آزادی است که از حنجره اسلام ناب محمدی خارج شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمن تلاش دارد برخی کم‌توجهی‌ها و بی قانونی‌های عده‌ای را به کل نظام تعمیم دهد، تصریح کرد: امروزه باید به دقت مسائل جهانی را رصد کنیم چرا که در گذشته امکاناتی نداشتیم، اما امروزه صاحب انواع سلاح‎های پیشرفته برای دفاع از ارزش‎های و آرمان‎های انقلاب هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با بیان این که دشمن از اسلام، حجاب، مسجد و مناره‎های در هراس است، بیان داشت: اینکه حزب‎الله لبنان بزرگ‌ترین ارتش جهان را شکست می‎دهد در حقیقت جهانیان را با قدرت اسلام آشنا می‌کند.

وی با اشاره به این که شرایط جهانی به نفع ما است، افزود: دشمن ما را تحریم همه جانبه می‎کند، اما ما روز به روز از نظر جایگاه بین‎المللی به کشور با نفوذ تبدیل می‎شویم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود بیداری اسلامی در خاورمیانه را گوشه ای از تأثیرات گفتمان انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: جهانی‌شدن آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و امام راحل نابودی نهایی نظام سلطه را در پی خواهد داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که شکل گیری خاورمیانه اسلامی نشان‌دهنده افزایش نقش آفرینی و نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه است، خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران محور خاورمیانه میانه جدید است.

وی با بیان این که امروز همه دنیا به حقانیت شریعت محمدی پی برده‌اند، تصریح کرد: اسلام دین حق بوده و خواهد بود و این مسأله را می‌‌توان امروز در خیزش‌های مردمی خاورمیانه به روشنی دید.

حجت الاسلام و المسلمین جباری ادامه داد: همان‌گونه امام راحل سه دهه قبل پیش‌بینی کرده بودند، حکومت‌های دیکتاتور و سرسپرده عاقبتشان ‌سقوط و فروپاشی است که امروز ما شاهد تحقق وعده بنیانگذار انقلاب اسلامی در منطقه هستیم.

امام جمعه بهشهر با تأکید براین که موج عظیم حرکت های مردمی در خاورمیانه را نمی توان با کشتار و جنگ مسلحانه منحرف کرد، گفت: امروز مرم مسلمان منطقه دیگر علاقه ای به حضور حاکمان دیکتاتور و سرسپرده خود در رأس حکومت ندارند./950/پ202/س

ارسال نظرات