۲۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۱۱۷۰۷۵
امام جمعه موقت کوت عبدالله:

هیاهوهای دشمن توخالی است

خبرگزاری رساـ امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز اظهار داشت: تهدیدهای دشمنان توخالی است، این هیاهو ها شبیه روش معاویه است.
حجت الاسلام جابريان، امام جمعه کوت عبدالله اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حجت الاسلام جلال جابریان امام جمعه موقت کوت عبدالله خوزستان در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبیین ولایت و امامت امام علی (ع) اظهار داشت: دائر مدار تقرب به خداوند و دوستی اهل بیت(ع) ،تقوا و اطاعت الهی است.

امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز به جنجال تبلیغاتی وتهدیدات سران غرب پرداخت و خطاب به آنان گفت: شما هشت سال با حمایت صدام جنایتکار استقامت و شجاعت این مردم را تجربه کردید ودیدید که این مردم با توسل به اهل بیت(ع) مانند کوه ایستادند، یادمان نمی رود مادرانی را که فرزندان خود را در لحد می گذاشتند وهیچ گاه در مسیر خود تزلزلی نشان ندادند.

وی افزود: البته این تهدیدها طبل توخالی است. این هیاهو ها شبیه روش معاویه است که امام علی (ع) خطاب به او گفت، ای معاویه ما مردمانی هستیم که اگر حرف زدیم عمل می کنیم ولی شما کسانی هستید که فقط تهدید می کنید، دراین باره مقام معظم رهبری فرمودند اگر کسی به این مملکت دست درازی کند از ارتش سپاه و بسیج این امت سیلی محکمی خواهد خورد.

حجت الاسلام جابریان در ادامه به سخنان سید حسن نصرالله در دفاع از ایران اشاره کرد و به نقل از وی گفت: ایران رهبری دارد که در جهان نظیری برای آن نیست، ما افتخار می کنیم که چنین رهبری داریم. این سخنان نه از روی تعارف بلکه ناشی از حقیقت و بواسطه معرفت ،عشق و ارادت وی به امام خود بوده است.

وی سپس به گرامیداشت 24 ذیحجه و ماجرای مباهله پرداخت و گفت: منظور از نفس وجان پیامبر در آیه مباهله امام علی (ع) می باشد./9462/پ203/ص

ارسال نظرات