۰۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۱۱۷۷۹۳
در دیدار نمایندگان حماس و حزب الله مطرح شد؛

دشمن پس از ناکام ماندن در شکست مقاومت به دنبال فتنه انگیزی است

خبرگزاری رسا ـ نمایندگان حماس در دیدار با مسؤولان حزب الله در منطقه بقاع لبنان به گفت و گو پیرامون آخرین تحولات لبنان و منطقه پرداختند.
جنبش مقاومت اسلامي حماس
به گزارش خبرگزاری رسا، علی برکه، نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به همراه هیاتی از این جنبش، روز گذشته در دیدار با مسؤولان مرکز فرماندهی حزب الله لبنان در منطقه بقاع در شرق لبنان، تاکید کرد: دشمنی که نتوانسته است مقاومت را در فلسطین و لبنان شکست دهد به فتنه انگیزی روی آورده است و می کوشد با سوء استفاده از اوضاع فتنه آمیز و با یاری غرب که شکاف داخلی را تقویت می کند، اختلاف ها را افزایش دهد.

این شخصیت برجسته حماس با تاکید بر اینکه ما ملتی مقاوم هستیم و شهدای بسیاری در این راه تقدیم کرده ایم و در آینده نیز درگیر هیچ گونه فتنه مذهبی نخواهیم شد، افزود: ما به دنبال حمایت از اردوگاه های آوارگان فلسطینی هستیم و لغزش هیچ یک از فلسطینی ها و وارد شدن آنها به دام فتنه مذهبی را نمی پذیریم.

وی با ابراز اینکه گرفتاری فلسطینی ها در فتنه سال 1975 به از دست رفتن بلندی های زعتر منجر شد که همچنان اهالی آن منطقه آواره اند و پنج سال است که نهر البارد را نیز در جنگی که جنگ ما نبود از دست دادیم، افزود: از گذشته درس گرفته ایم که آوارگان فلسطینی و اردوگاه ها نباید وارد این مسایل شوند و در دیدار با گروه های اسلامی منطقه عین الحلوه نیز بر ضرورت تلاش برای مقابله با دشمن صهیونیستی تاکید کردیم.

از سوی دیگر، محمد یاغی، مسؤول حزب الله در منطقه بقاع لبنان نیز با قدردانی از تلاش ارتش و نیروهای امنیتی لبنان که با نقش آفرینی شایسته، امنیت و آرامش را در این منطقه حکمفرما کرده ا ند، گفت: اصول بنیادی به هیچ وجه قابل مناقشه نیست به ویژه در خصوص مقاومت و به هیچ کس اجازه نمی دهیم که امنیت اردوگاه الجلیل را که بخشی از شهر بعلبک است در معرض خطر قرار دهد./981/ب902/گ
ارسال نظرات