۰۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۱۱۷۸۶۲
امام جمعه آبادان:

بسیج نیروی بازدارنده در برابر مستکبران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آبادان بسیج را نیروی بازدارنده در برابر استکبار و مستکبران دانست و اظهار داشت: فرهنگ دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام پیامی است که ملت‌های جهان از بسیجیان ایران آموختند.
حجت الاسلام محمدي اصفهاني، امام جمعه آبادان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالله محمدی اصفهانی امام جمعه آبادان امروز در گردهمایی بسیجیان آبادان اظهار داشت: امروز دنیا نیازمند تفکر بسیجی است.

وی با اشاره به نقش بسیج در خنثی سازی توطئه های دشمنان تصریح کرد: بسیج در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین مقابله با جنگ نرم و سخت بسیار مؤثر و تأثیرگذار آنها نقش مهم و تأثیر گذاری را دارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی آبادان با بیان این که بسیج عصاره یک ملت و برخاسته از اقشار مختلف مردم است، تصریح کرد: بسیج حافظ انقلاب و نظام اسلامی بوده و همواره کشور را از گزند دشمنان به ویژه آمریکا رهانیده است. امروز دشمن با راه اندازی جنگ نرم و فضای سایبری در کشور های اسلامی در تلاش برای ضربه زدن به این گونه کشورها است که بسیجیان متخصص باید با دانش خود سد محکمی در برابر توطئه های آنان باشند.

وی گفت: جنبش ضدسرمایه ‌داری 99 درصدی تسخیر وال‌استریت در آمریکا، نتیجه گسترش و اشاعه عدالت‌خواهی بسیج در جهان است، امروز تفکر بسیج که همانا عدالت‌خواهی و آزادی بوده در تمام جوامع غربی نفوذ پیدا کرده است.

حجت الاسلام اصفهانی بسیج را نیروی بازدارنده در برابر استکبار و مستکبران دانست و اظهار داشت: فرهنگ دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام پیامی است که ملت‌های جهان از بسیجیان ایران آموختند./9465/پ203/ص
ارسال نظرات