۲۴ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۱۸۸۷۴
امام جمعه سراوان:

محافل انس با قرآن زمینه‌ساز رهایی جوانان از ناهنجاری‌های اجتماعی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سراوان گفت: محفل انس با قرآن سلاح کارآمد در برابر جنگ نرم به منظور رهایی جوانان از ناهنجاری‌های اجتماعی است.
قران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان سراوان روز گذشته در محفل انس با قرآن که در این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: برگزاری محفل انس با قرآن کریم یکی از ضروریت‌های جامعه اسلامی است که باید مسئولان در اجرای آن پیشگام و مردم با حضور پررنگ خود موجبات تشویق برای مسئولان فراهم کنند.

وی با بیان این‌که اجرای محفل انس با قرآن کم هزینه‌ترین روش برای رهایی جوانان از رفتارهای ناپسند است، افزود: با توجه به کینه استکبار جهانی و غرب نسبت به قرآن کریم و توهین‌ها آنها به این کتاب مقدس ضروری که مسلمانان توجه خاص و ویژه در اجرای محفل انس با قرآن داشته باشند.

امام جمعه سراوان با بیان اینکه تداوم اجرای محافل انس با قرآن زمینه‌ساز رهایی جوانان از ناهنجاری‌های اجتماعی است، ادامه داد: محفل انس با قرآن تجلی ارادت انسان‌ها به ذات پروردگار است.

حجت الاسلام دهقان با بیان اینکه باید قیام امام حسین(ع) در لایه‌های جامعه راه پیدا کند، افزود: نهضت امام حسین(ع) در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر شکل گرفته است.

فرماندار سراوان نیز در این مراسم با بیان اینکه اجرای برنامه فرهنگی محفل انس با قرآن سیاست راهبردی انقلاب برای تشویق جوانان به آیات پر محتوای قرآن کریم است اظهار داشت: دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی از اجرای برنامه‌های انس با قرآن در سراوان حمایت کنند.

محمد اکبرچاکرزهی به مهار هواپیمای بدون سرنشین آمریکا توسط سپاه اشاره کرد و افزود: مهار هواپیمای بدون سرنشین آمریکا به دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان از توان آمادگی نیروهای مسلح کشور در برابر هر گونه تجاوزگری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سراوان نیز با بیان اینکه معرفی قاریان برتر استان به جوانان و آشنا شدن مردم با محفل انس با قرآن از اهداف برگزاری این محفل انس با قرآن است اظهار داشت: محفل انس با قرآن کریم سال آینده با حضور قاریان کشور و بین‌المللی اجرا می‌شود.

محمد واحد عبداللهی گفت: محفل انس با قرآن بین بخشی در حوزه شهرهای زابلی، سیب سوران و سراوان تا پایان سال جاری اجرا می‌شود. /940/پ202/س
ارسال نظرات