۲۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۱۱۸۹۸۰
مسؤول شورای هماهنگی قزوین:

بیعت مردم با رهبر انقلاب، ضربه مهلکی به فتنه‌گران 88 وارد کرد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی قزوین، نهم دی را روز بصیرت و میثاق ملت ایران اسلامی با ولایت فقیه دانست و خاطرنشان کرد: آن حماسه تاریخی پیوند ناگسستنی ملت با ولایت بود.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي قزوين

حجت‌الاسلام علی قابل، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به در پیش بودن سالروز حماسه نهم دی، این روز عظیم را برگ زرینی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: این حماسه عظیم برای همیشه در دفتر افتخار آفرینی های ملت ایران ثبت شده است.

وی با بیان این که حماسه نهم دی موجب سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و رسوایی فتنه گران شد، افزود:این رویداد تاریخی
نمایش اقتدار ملت ایران در برابر فتنه گران داخلی و خارجی بود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین خاطرنشان کرد: حماسه نهم دی ثابت کرد ملت ولایت مدار ایران اسلامی با الگوبرداری از قیام عاشورا، هرگز در مقابل ظلم، فتنه و خدشه به نظام مقدس جمهوری اسلامی سکوت نخواهند کرد.

حجت الاسلام قابل
 با اشاره به این که ملت ایران با حضور باشکوه خود بار دیگر وفاداری خود به انقلاب، امام راحل، مقام معظم رهبری و ارزش‌های اسلامی را ثابت کردند، تصریح کرد: ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی در سی سال گذشته همواره پشتیبان واقعی نظام اسلامی بوده و هستند.

وی
، نهم دی را روز بصیرت و میثاق ملت ایران اسلامی با ولایت فقیه دانست و خاطرنشان کرد: آن حماسه تاریخی پیوند ناگسستنی ملت با ولایت بود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین
با بیان این که حماسه نهم دی در سایه روشنگری های مقام معظم رهبری به وقوع پیوست، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در هدایت جامعه به سوی سعادت حقیقی نقشی بسیار مهم و حیاتی داشته و دارند.

حجت الاسلام قابل با اشاره به این که بیداری، بصیرت و آگاهی ملت بزرگ ایران در خنثی‌سازی توطئه های دشمنان موثر بوده است، اظهار داشت: بیعت مجدد مردم با رهبر انقلاب ضربه مهلکی به فتنه‌گران وارد کرد. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های ستاد گرامیداشت نهم دی در قزوین اشاره کرد و گفت:  برپایی نشست بصیرت، بازخوانی فتنه 88، برگزاری نمایشگاه عکس، برگزاری مراسم این حماسه عظیم از جمله برنامه‌هایی است که برای بزرگداشت نهم دی در نظر گرفته شده است.

مسؤول شورای هماهنگی قزوین با بیان این که ملت ایران با بصیرت و هوشیاری همانند هشت سال دوران دفاع مقدس در برابر فتنه‌گران ایستادگی و با خلق حماسه نهم دی پیروزی دیگری برای ایران اسلامی رقم زدند، خاطرنشان کرد: باید برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن سالروز این حماسه تاریخی از همه ظرفیت های موجود در کشور استفاده شود./950/

ارسال نظرات