۲۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۱۱۹۲۶۱
معاون دبیرکل حزب الله لبنان:

حزب الله هرگز به دنبال افزایش قدرت خود از راه های حرام نبوده و نخواهد بود

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه حنای آمریکا دیگر پیش مردم رنگی ندارد، ادعای دست داشتن این حزب در تجارت مواد مخدر و پول شویی و مانند آن را بی پایه و اساس خواند.
شيخ نعيم قاسم
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، روز گذشته با هیاتی از سوی تجمع علمای جبل عامل لبنان به ریاست شیخ یوسف دعموش به تبادل نظر و گفت و گو پیرامون آخرین تحولات لبنان و منطقه پرداختند.

شیخ نعیم قاسم با اشاره به تلاش های بین المللی و عربی برای فتنه انگیزی مذهبی و طایفه ای جهت به آشوب کشاندن منطقه و ناکام ساختن انقلاب های عربی و ایجاد شکاف و چنددستگی در کشورهای منطقه، گفت: در برابر این دسیسه چینی ها باید گزینه ها و باورهای وحدت گرایانه خود در حفظ کنیم؛ چرا که این واکنش، واکنشی اثربخش و پویاست و ما در لبنان اثربخشی آن را در فرونشاندن فتنه های مذهبی، آزموده ایم.

وی با اشاره به مصونیت داخلی لبنان در رویارویی با نقشه های شوم آمریکایی ـ صهیونیستی برای آشوب انگیزی، افزود: مقاومت تلاش های دشمنان برای نابودی اش را از سر گذرانده است و با پیروزی در تابستان 2006 در سایه سه گانه طلایی ارتش، ملت و مقاومت در مرکز استراتژی دفاعی قرار گرفت.

این شخصیت برجسته حزب الله لبنان، اتهام زنی های پوچ و بی اساس دشمنان علیه حزب الله از پول شویی گرفته تا دست داشتن در معاملات مواد مخدر را بی اثر دانست و گفت: حزب الله هرگز به دنبال افزایش قدرت خود از راه های حرام نبوده و نخواهد بود و تمامی اتهام های آمریکا در این خصوص بی پایه و اساس است و حنای آمریکا دیگر پیش مردم رنگی ندارد.

گفتنی است که چندی پیش، روزنامه صهیونیستی هارتس مدعی شد که حزب الله لبنان برای تامین مالی خود به پول شویی و تجارت مواد مخدر روی آورده است. این در حالی است که ماه فوریه گذشته نیز دولت اوباما، حزب الله را به دست داشتن در معاملات مواد مخدر در مکزیک و کلمبیا جهت جبران کمبودهای مالی این حزب در سایه کاهش پشتیبانی های مالی ایران و سوریه، متهم کرده بود./981/ب902/گ
ارسال نظرات