۰۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۱۱۹۵۰۲
خطیب نماز جمعه رشت:

جریان انحرافی خطرناک‌ترین جریان حاضر در عرصه انتخابات مجلس است

خبرگزاری رسا ـ خطیب نماز جمعه رشت با اشاره به آغاز ‌نام‌نویسی داوطلبان مجلس نهم گفت: جریان انحرافی خطرناک‌ترین جریان حاضر در عرصه انتخابات مجلس است.
امام جمعه موقت رشت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام غلامرضا شفیعی زاده در خطبه های نماز جمعه رشت، با اشاره به آغاز ‌نام‌نویسی داوطلبان مجلس نهم، این دوره انتخابات را از پیچیده ترین دوره ها توصیف کرد و گفت: جریان اصلاحات با همه خیانت ها و جریان فتنه با همه زیان هایی که به انقلاب وارد کردند در حال تلاش برای حضور در مجلس هستند.

امام جمعه موقت رشت، جریان انحرافی را خطرناکترین جریان حاضر در عرصه انتخابات خواند و خاطرنشان کرد: جریان انحرافی در حال برنامه‌ریزی برای حضور در مجلس است و منابع مالی فراوانی نیز در اختیار دارد.

خطیب نماز جمعه رشت، اصولگرایان را جریان مومن و وفادار به آرمان های اسلام و انقلاب دانست و گفت: جریان انحرافی، اصلاحات و فتنه گران به دنبال ایجاد اختلاف در کانون اصولگرایان هستند.

حجت الاسلام شفیعی زاده با بیان اینکه تلاش بزرگان اصولگرایی در کشور ایجاد وحدت بین نیروهای ارزشی است، گفت: جریان اصولگرایی در استان ها باید بر محور ولایت استوار باشد.

امام جمعه موقت رشت، داشتن صلاحیت فعالیت را شرط اولیه و لازم برای داوطلب شدن در انتخابات اعلام و اظهار کرد: اگر شخصی صلاحیت لازم را در خود نمی بیند باید در انتخابات شرکت نکند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در ادامه با گرامیداشت حماسه هشتم دی مردم گیلان در حمایت از ولایت فقیه و برخورد با فتنه گران، اظهار کرد: مردم گیلان ولایت مداری خود را یک روز زودتر اثبات کردند.

حجت الاسلام شفیعی زاده از برگزاری یادمان بزرگداشت حماسه هشتم دی در گیلان خبر داد و گفت: پنجشنبه آینده مردم گیلان با حضور در میادین اصلی شهرهای استان این روز را گرامی می دارند.

امام جمعه موقت رشت در خطبه نخست با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت عیسی(ع‌)‌ اظهار کرد: از نظر تفکر اسلام همه پیامبران تصدیق کننده و مکمل یکدیگر هستند و احترام به همه آنان واجب است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به ماجرای ساختگی شهادت حضرت عیسی(ع) اشاره کرد و گفت: در قرآن به صراحت زنده بودن حضرت عیسی(ع) بیان شده است.

خطیب نماز جمعه رشت اذعان کرد: زنده ماندن حضرت عیسی (ع) از توطئه حاکمان ظالم به اذن الهی و طول عمر بسیار ایشان، الگویی برای اثبات طول عمر حضرت مهدی(عج) است.

حجت الاسلام شفیعی زاده با اشاره به سالگرد تشکیل نهضت سواد آموزی‌ اظهار کرد: اسلام به علم آموزی توجه ویژه دارد.

امام جمعه موقت رشت با بیان این که نهضت سواد آموزی نیاز به حمایت های مردمی و دولتی دارد، اظهار کرد: اقدامات موثری برای ریشه کن کردن بی سوادی انجام شده است./950/پ201/س
ارسال نظرات