۰۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۱۹۵۰۴
امام جمعه موقت ساری:

حماسه 9 دی نشانگر عزم جدی ملت ایران در حراست از انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که حماسه نهم دی همه نقشه های فتنه گران را خنثی کرد، بیان داشت: نهم دی نشان داد ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی هیچ گاه کوتاه نخواهند آمد.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به در پیش بودن حماسه نهم دی، آن حماسه ماندگار را فصل جدیدی از رابطه امت و ولایت دانست و گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی با آن حضور میلیونی خود به دشمنان نشان دادند که همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند.

وی، حماسه نهم دی را یوم الغدیر انقلاب اسلامی دانست و بیان این که ملت ایران در این روز بیعت مجدد با آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری را به نمایش گذاشتند، افزود: گرامیداشت این حماسه تاریخی باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

حجت الاسلام قاسمی با بیان این که حماسه نهم خوارج زدایی مردم از انقلاب بود، ادامه داد: حماسه ماندگار ملت ایران در 9 دی سال 88 مانع
 شکل گیری بیت الاحزان شد.
 
امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که ملت ایران با آن حضور میلیونی خود ثابت کردند که نخواهند گذاشت حادثه کربلا و خانه نشینی امام علی(ع) بار دیگر در جامعه اسلامی تکرار شود، بیان داشت: راهپیمایی نهم دی بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران، مردمی بودن را یکی از مهم ترین ویژگی های حماسه نهم دی سال 88 برشمرد و گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی در آن روز باشکوه با همه وجود وارد میدان شدند و از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که حماسه نهم دی همه نقشه های فتنه گران را خنثی کرد، بیان داشت: نهم دی نشان داد ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی هیچ گاه کوتاه نخواهند آمد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدهای انتخابات را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: تقوای الهی مهم ترین مسأله ای است که هر کاندیدا باید زمانی که وارد میدان رقابت می شوند به آن مجهز باشد.

امام جمعه موقت ساری با تأکید بر این که مردم باید توجه داشته باشند به کسانی که تقوا ندارند رأی ندهند، بیان داشت: تقوا باید در همه شئون زندگی انسان ها نهادینه شود.

حجت الاسلام قاسمی با بیان این که نباید برای نشستن بر صندلی نمایندگی دروغ بگوییم، خاطرنشان کرد: اگر کسی آبروی مؤمنی را تنها برای کسب آراء بیشتر ببرد گناه سنگینی است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی علیرغم شکست های متعدد در برابر اراده ملت ایران همچنان به توطئه افکنی خود ادامه می هند، بیان داشت: استکبار جهانی هنوز شناخت ضعیفی نسبت به ملت ایران دارند.

حجت الاسلام قاسمی با بیان این که ملت ایران اسلامی هیچ گاه به خاطر برخی مشکلات موجود در کشور انقلاب خود را رها نخواهند کرد، تصریح کرد: ملت ایران برای پیروزی این انقلاب اسلامی زحمت کشیده اند و هیچ گاه از آرمان ها و ارزش های انقلاب دست نخواهند کشید.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که جای تاسف است که آمریکا وانمود می‌کند با خارج شدن از عراق، امنیت این کشور به خطر خواهد افتاد، گفت: آمریکا به ظاهر عراق را ترک کرده، اما هنوز وابستگان به آمریکا و اسرائیل هنوز در عراق هستند./950/پ201/س

ارسال نظرات