۰۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۱۲۰۰۸۷
آیت الله طبرسی:

مردم مسیر انتخابات آینده را در کلام رهبری دنبال کنند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با بیان این که دشمنان نظام تلاش خود را برای کمرنگ جلوه دادن این انتخابات به کار گرفته اند، گفت: ملت ایران اسلامی باید هوشیار باشند و تنها به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات توجه کنند تا بتوانند مسیر صحیح را انتخاب کنند.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، روزگذشته در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به سالروز حماسه عظیم نهم دی ملت ایران در سال 88‌ گفت: در چنین روزی آگاهی و بصیرت این مردم به رخ همه دنیا کشیده شد.

وی، ملت ایران را مردمی همیشه در صحنه و آگاه معرفی کرد و با بیان این که در هیچ برهه ای ازاین انقلاب سراغ نداریم که حضور مردم در صحنه کم بوده باشد، افزود: در بیش از سی سال گذشته هرگاه نیاز به حضور ملت در صحنه بود مردم کشورمان به صورت خودجوش و بدون این که از آنها دعوتی به عمل آید در میدان حضور یافتند و با همه توان خود از آرمان‌های انقلاب دفاع کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که سیل خروشان ملت ایران در حماسه نهم دی رذالت‌ها و پلشتی‌های فتنه‌گران را زدود، ادامه داد: ملت ایران با باران بصیرت خود نظام مقدس جمهوری اسلامی را از وجود فتنه گران پاک کردند.

آیت الله طبرسی با بیان این که حماسه نهم دی به هیچ حزب و گروهی تعلق نداشت و صاحب اول و آخرآن ملت ایران هستند، تصریح کرد: مردم کشورمان از روی آگاهی و بصیرت خود به میدان آمدند و از ارزش‌های اسلامی و انقلابی دفاع کردند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که متأسفانه فتنه‌گران در آخرین توطئه افکنی خود به ارزش های اسلامی وانقلابی ملت ایران جسارت کردند، گفت: آن حرکت مذبوح سبب جریحه‌دار شدن قلوب ملت ایران شد که منجر به حماسه نهم دی شد.

وی، حماسه تاریخی 9 دی را نمایش اقتدار ملت ایران در برابر فتنه گران داخلی و خارجی دانست و خاطرنشان کرد: حماسه نهم دی ثابت کرد ملت ولایت مدار ایران اسلامی با الگوبرداری از قیام عاشورا، هرگز در مقابل ظلم، فتنه و خدشه به نظام مقدس جمهوری اسلامی سکوت نخواهند کرد.

وی، ملت ایران را حافظ و پاسدار حقیقی و همیشگی ارزش های اسلامی و انقلابی دانست و با بیان این که این مردم هیچ گاه فریب تبلیغات منفی دشمنان را نمی خورند، تصریح کرد: باوجود همه تلاش دشمنان برای تضعیف روحیه ملت ایران، اما مردم کشورمان بدون توجه به این گونه تبلیغات همیشه در صحنه حضوری چشمگیر دارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که فتنه‌گران در فتنه پس از انتخابات از همه توان خود برای براندازی نظام استفاده کردند، ادامه داد: اما ایستادگی ملت ایران سبب شد فتنه‌گران از مواضع خود کوتاه بیایند و عقب نشینی کنند.

وی با بیان این که دشمنان نظام پس از تلاش های متعدد سخت افزاری علیه ملت ایران، امروز همه تلاش خود را در جنگ نرم افزاری علیه نظام متمرکز کرده اند، گفت: فتنه 88 تلاش استکبار برای براندازی نظام بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که فتنه انگیزی دشمنان همچنان ادامه دارد، گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس این تلاش ها برای تضعیف انتخابات پررنگ تر شده است.

آیت الله طبرسی با بیان این که دشمنان نظام تلاش خود را برای کمرنگ جلوه دادن این انتخابات به کار گرفته اند، گفت: ملت ایران اسلامی باید هوشیار باشند و تنها به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات توجه کنند تا بتوانند مسیر صحیح را انتخاب کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، دلسرد کردن مردم نسبت به انتخابات آتی را یکی از پروژه های مهم دشمن برای تضعیف انتخابات در نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که ملت ایران اسلامی به این گونه سخن پراکنی ها هیچ توجهی ندارد./950/پ201/س
ارسال نظرات