۱۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۲۰۱۶۱
استاندار مازندران:

حرکت در مسیر ولایت سعادت حقیقی جامعه را به دنبال دارد

خبرگزاری رسا ـ استاندار مازندران، ولی فقیه را چراغ راهی برای حرکت در مسیر تعالی و سعادت حقیقی دانست و گفت: فاصله گرفتن از ولایت سبب انحراف از مسیر می شود.
استاندار مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران، امروز در جمع مردم نکا با گرامیداشت حماسه نهم دی، افزود: مردم در نهم دی ماه با خلق حماسه بزرگ، در واقع خط بطلانی بر همه برنامه های دشمنان کشیدند.

وی، بصیرت را لازمه حرکت دانست و خاطر نشان کرد: بصیرت مردم در نهم دی، موجب شد تا مقدس جمهوری اسلامی ایران گردنه‌های سخت پیش روی نظام را با سرافرازی طی کنند.

استاندار مازندران گفت: بصیرت مردم در نهم دی 88، انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرد و موجب شد تا ولایت‌مداری ملت بیش از گذشته متبلور شود.

طاهایی با اشاره به فتنه های مختلف دشمنان در طول انقلاب اظهار داشت: تا به امروز در هر موقعیتی دشمنان با فتنه انگیزی در پی ایجاد فتنه در داخل نظام بودند تا وحدت امت اسلامی را خدشه دار کنند و با رخنه در صفوف ملت ایران، آنان را از درون پوچ کنند که موفق نشدند، چرا که خداوند با حق طلبان است.

وی یادآور شد: فتنه‌های دوران پس از انقلاب به برکت روشنگری رهبری معظم و بصیرت مردم متدین نتوانست به نتیجه مورد انتظار استکبار و استعمارگران دست یابد.

استاندار مازندران اضافه کرد: انتخابات یک مشارکت سیاسی است که باید هوشمندانه و با بصیرت لازم انجام شود.

وی، از ولایت فقیه به عنوان هدیه ای ارزشمند برای ملت بزرگوار ایران اسلامی یاد کرد و گفت: مردم مازندران بار دیگر با حضور حماسی و پرشور در سالگرد حماسه نهم دی، حماسه ای بی بدیل در تاریخ سی ساله انقلاب خلق کردند.

طاهایی افزود: این نظام حتی برای یک روز هم بدون دشمن نبود و همه روزها و لحظات آن با دشمن گذشته است، اما خوشبختانه در این رابطه هوشیاری مردم و درایت رهبری، مانع اثر بخشی برنامه های دشمن شده است.

استاندار مازندران با بیان این که بیداری ملت ایران در طول دوران این انقلاب موجب خلق حرکت عظیم مردمی شده اند، یادآور شد: به برکت هوشیاری مردم و تبعیت از اصل قرآن و اهل بیت(ع) همه فتنه‌های دشمنان در ایران خنثی شده است./950/پ202/س
ارسال نظرات