۱۰ دی ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۱۲۰۱۸۲
نماینده ولی فقیه در سپاه گیلان:

نقش رسانه ملی ‌در افشای ماهیت فتنه 88 انکارناپذیر است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: صدا و سیما به دلیل فراگیری، اثرگذاری و قدرتی که در بین مردم داشت در مقطع حساس فتنه 88 توانست سهم بسزایی در آشکار‌شدن زوایای پنهان فتنه داشته باشد.
امام جمعه موقت رشت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس، شب گذشته در نشست با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به این که حماسه 9 دی مرهون روشنگری رسانه‌ها بود، گفت: صدا و سیما به دلیل قدرت، فراگیری و نفوذی که در بین مردم داشت در آن مقطع توانست سهم بسزایی در آشکار‌شدن زوایای پنهان فتنه داشته باشد.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان اذعان کرد: اهمیت این روشنگری به حدی بود که مردم با بصیرت گیلان و شهر رشت یک روز زودتر از سایر استان ها و شهرها در مقابله با فتنه حماسه ای خلق کردند که رهبر فرزانه انقلاب آن را نشانه دیگری از همت و بصیرت مردم گیلان دانستند.

وی با تأکید بر این که روشنگری مقام معظم رهبری و حضور با بصیرت مردم مهم‌ترین عامل دفع فتنه فتنه‌گران بود، ادامه داد: ایشان با تدابیر عالمانه خود توانستند فتنه خطرناکی که در کشور به وجود آمده بود را خنثی و کشور را به ساحل امن هدایت کنند.

حجت الاسلام شفیعی زاده با بیان این که دشمن به شکلی هدفمند ولایت فقیه و ارزش‌های اسلامی را هدف گرفته است، گفت: رسانه‌های غربی به دستور دولتمردان خود کانون قدرت ایرن اسلام را که ولایت فقیه است، هدف گرفته‌اند.

وی با اشاره به این که رهنمودهای مقام معظم رهبری علت اصلی روشنگری افکار عمومی و خواص نسبت به اصل ماجرا بود، گفت: اگر رهبر معظم انقلاب خواص را همواره مورد خطاب قرار می‌دادند به این خاطر بود که آنها سکوت نکنند و از تأثیرگذاری خود در راستای شفاف‌شدن فضا استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس اظهار داشت: اگر به شرایط آن سال‌ و فتنه 88 بازگردیم، عوامل فتنه و حامیان خارجی آنها تلاش زیادی داشتند که فضای کشور را ناامن سازند و از این مسیر اهداف خود را پیگیری کنند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در این دیدار تصریح کرد: رسانه‌های معتقد به نظام و آرمان‌های انقلاب با ادبیات و سبک و شیوه خود به خاموش‌شدن فتنه کمک کردند و در نهایت در حماسه 9 دی که روز حضور روشنگرانه مردم بود، نتایج این تلاش‌ها و زحمات را دیدیم./950/پ202/س
ارسال نظرات