۱۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۱۲۰۵۲۵
با محوریت ائمه جماعات؛

هیأت‌های امر به معروف در 30 درصد مساجد کشور راه‌اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین از راه اندازی هیأت های امر به معروف و نهی از منکر در سی درصد از مساجد کشور خبر داد و گفت: این هیأت ها با محوریت ائمه جماعات تشکیل شده است.
سردار نقدي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، محمدرضا نقدی،  رییس سازمان بسیج مستضعفین، امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر استان مازندران که با حضور آیت الله طبرسی در ساری برگزار شد، با بیان این که بسیج به دنبال مردمی کردن امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: ما جای خالی امر به معروف و مردمی‌کردن آن را در جامعه احساس می کنیم که بسیج با همه توان خود به دنبال پر کردن این خلأ است.

وی درباره رویکرد بسیج در مسأله امر به معروف و نهی از منکر گفت: ما در بسیج بنا داریم که اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را به گونه ای دنبال کنیم که از سوی همه اقشار مردم قابل تکرار باشد.

نقدی افزود: هیأت های امر به معروف و نهی از منکر در سی درصد از مساجد ما راه اندازی شده است که این هیأت ها با محوریت امام جماعت مساجد تشکیل شده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، شناسایی منکر و مشکلات محله ها را یکی از مهم ترین وظایف این هیأت ها دانست و خاطرنشان کرد: این هیأت ها با بهره گیری از شیوه های دلسوزانه به وظایف خود عمل می کنند.

وی در بخش دیگری ازسخنان خود به جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی اشاره کرد و گفت: امروز این نظام دینی به برکت خون شهدا به عنوان یکی از کشورهای مقتدر در دنیا مطرح شده است.

نقدی، جمهوری اسلامی ایران را الگوی برتر جهان اسلام دانست و ادامه داد: امروز مدیریت اسلامی درکشورمان به عنوان یکی از متد‌های معتبر در بسیاری از کشورهای اسلامی در حال الگوگیری است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان این که هر بسیجی در دورترین نقاط باید به فکر اصلاح جهان باشد، بیان داشت: بسیجی برای عملی شدن تفکراتش ابتدا باید محیط پیرامون خود را اصلاح کند./950/پ202/س

ارسال نظرات