۱۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۱۲۰۷۸۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

انتقال پیام‌ انقلاب اسلامی به نسل جوان محور برنامه دهه فجر است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین، با اشاره به در پیش بودن سالگرد پیروزی انقلاب، انتقال پیام‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان را محور برنامه های دهه فجر امسال دانست.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوينبه گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی نعمت الهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین، امروز در کمیته قرآن ستاد دهه فجر استان، با اشاره به در پیش بودن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، انتقال پیام های انقلاب اسلامی به نسل جوان را مهم ترین وظیفه مسؤولان فرهنگی کشور دانست.

وی، انتقال پیام انقلاب را بهترین راه برای خنثی کردن توطئه ها و هجمه های فرهنگی غرب دانست و خاطرنشان کرد: نسل جوان ما نباید نسبت به آرمان ها و ارزش های انقلاب بیگانه باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین در ادامه با اشاره به این که متأسفانه در حوزه نرم افزاری انتقال گفتمان انقلاب و امام خمینی‌(ره) کمتر کار شده است، گفت: تبلیغ چهره به چهره موثرترین شیوه انتقال پیام های انقلاب اسلامی به نسل جوان است که باید از سوی مبلغان دینی دنبال شود.

وی، انقلاب اسلامی را موجب بر هم خوردن معادلات سیاسی دشمنان در رویارویی با کشور ذکر کرد و افزود: ملت ایران امسال نیز با حضور گسترده خود در 22 بهمن یک بار دیگر حمایت خود را از نظام اسلامی نشان دهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین، استقلال کشور و دستیابی جوانان ایرانی به فناوری های نوین را ره آورد بزرگ انقلاب اسلامی دانست و بر ضرورت حفظ و انتقال آرمان‌های امام راحل تاکید و اضافه کرد: هرکس بخواهد به انسجام و اتحاد مردم آسیب بزند در راستای خواست دشمنان و رسیدن به اهداف آنان گام برمی دارد.

حجت الاسلام نعمت الهی ادامه داد: امسال راهپیمایی 22 بهمن از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است و می طلبد تا مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی حضوری گسترده تر از گذشته داشته باشند.

وی همچنین به مسأله ولایت فقیه در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: وجود مقام معظم رهبری یک نعمت برای نظام جمهوری اسلامی است و دشمنان نیز به دلیل آگاهی از اهمیت جایگاه ولایت فقیه درصدد ضربه زدن به این جایگاه هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین خاطرنشان کرد: در زمان حاضر در دهه چهارم انقلاب اسلامی قرار داریم و این انقلاب ثابت کرده که متفاوت تر از انقلاب های دیگر بوده و روز به روز در حال توسعه و پیشرفت است.

حجت الاسلام نعمت الهی با بیان این که علت به وجود آمدن این انقلاب وجود رهبری دینی با بصیرت و آگاه و پیوستن آحاد مردم به این رهبر و مرجعی دینی بود، ادامه داد: بنابراین رهبری آگاه، بصیر و شجاع و مردم دو علت برجسته پیروزی انقلاب اسلامی است و بقای انقلاب نیز به این دو شاخصه مهم بستگی دارد.

وی یادآور شد: حضور مردم در صحنه و درایت و بصیرت رهبری در بقای نظام نقش کلیدی دارد و اگر یکی آسیب ببیند، انقلاب دچار مشکل خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین افزود: اکنون دشمنان قسم خورده نظام قصد دارند بین آحاد مردم اختلاف بیندازند و با ایجاد شکاف و تفرقه، یکپارچگی و انسجام امت ما را از بین ببرند./950/پ202/س

ارسال نظرات