۲۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۱۲۱۱۰۹
معاون دبیر کل حزب الله لبنان:

قدرت های جهانی چشم دیدن وحدت و یکپارچگی لبنان را ندارند

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیر کل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه سه گانه ارتش، ملت و مقاومت انسجام داخلی لبنان را مستحکم کرده است، ابراز داشت که قدرت های جهانی چشم دیدن وحدت و یکپارچگی لبنان را ندارند.
شيخ نعيم قاسم، معاون سيد حسن نصر الله
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب الله لبنان، روز گذشته در دیدار با رفعت عید، معاون دبیر کل حزب دموکراتیک عربی، گفت: لبنان در مرکز هدف گیری غربی ها قرار دارد و سخنان مقامات آمریکایی از جمله سفیر این کشور در لبنان که از طرح کشورشان به منظور تحت فشار قرار دادن منطقه و بر هم زدن ثبات آن خبر می دهند، نشان دهنده این امر است.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه سه گانه ارتش، ملت و مقاومت انسجام داخلی لبنان را مستحکم کرده است، خاطر نشان کرد: قدرت های جهانی چشم دیدن وحدت و یکپارچگی لبنان را ندارند و می کوشند با فتنه انگیزی پشتیبانان آن را با مشکل روبرو سازند.

شیخ قاسم با اشاره به اینکه طرح های آمریکایی و صهیونیستی در منطقه با مشکل روبرو شده اند و در حال از دست دادن طرفداران خود هستند، افزود: اگر ما هم اکنون بتوانیم به عنوان اکثریتی مسؤول در لبنان به وظایف خود به خوبی عمل کنیم، می توانیم بهترین امور را در راستای مصلحت مردم به سرانجام رسانیم.

وی افزود: ما همچنین خواهان موفقیت دولت لبنان در بهبود وضعیت اجتماعی و اقتصادی مردم هستیم تا بدین وسیله همگی بتوانیم در راستای خدمت به لبنان و توانا ساختن آن تلاش کنیم.

در همین راستا، رفعت عید نیز با تاکید بر اینکه حزبش به عنوان یک جریان عربی دموکراتیک راه مقاومت را تایید می کند، افزود: ما با پیمان ایران، سوریه، حزب الله و حماس همراهی می کنیم و مقابل هرگونه فتنه گری ضد وحدت ملی لبنان می ایستیم./981/ب902/گ
ارسال نظرات