۲۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۲۱۲۵۱

همایش بزرگ بانوان مبلغ استان زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با دهه پایانی ماه صفر همایش تبلیغ در سایه بصیرت ولایی با حضور بانوان مبلغ استان زنجان برگزار شد.
 خواهران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، امروز در همایش تبلیغ در سایه بصیرت ولایی اظهار داشت: آماده هرگونه حمایت از بانوان مبلغ استان در جهت مقابله با جریان های التقاطی و انحرافی در مجالس مذهبی هستیم.

وی با تشریح اهمیت و حساسیت فعالیت مبلغان گفت: بشر برای رسیدن به کمال مطلوب در طول زندگی نیازمند راهنمایانی است تا راه حق و حقیقت را از باطل تشخیص و مسیر سعادت دنیا و آخرت را نشان دهند.

حجت الاسلام دشتکی خاطر‌نشان کرد: اهمیت تبلیغ مبانی دینی با توجه به برهه زمانی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آن واقع شده است، به شدت خطیر به نظر می رسد، چراکه امروز شاهد رویارویی جبهه حق و باطل با تبلیغات روز هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: مبلغان دینی بازوان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای صدور آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدا و امام راحل هستند، از این رو وظیفه سنگین فراملی را برعهده دارند تا اصول توحیدی را به تمام جهان عرضه کنند.

وی با اشاره به این‌که باید در تمام حرکت‌ها و امور تبلیغی رهنمود‌های مقام معظم رهبری، مفاهیم قرآنی و معارف اهل بیت(ع) مورد توجه قرار گیرد، یادآور شد: مبلغان بایستی بیش از گذشته با راهبردهای قرآنی آشنا شده و این فرهنگ غنی را به جهان معرفی کنند.

حجت الاسلام دشتکی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که زنان از جایگاه بسیار بالایی در نظام اسلامی برخوردار هستند گفت: در جوامع غربی نگاه به زنان نگاه ابزاری است، این در حالی است که اسلام ارزش بسیار خاصی به زنان و تربیت خانواده قائل است./935/پ202/س
ارسال نظرات