۰۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۲۱۶۸۳
آیت الله شفیعی:

خدمات نیروی انتظامی برای مردم بیان شود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شفیعی اظهار داشت: برگزاری یادواره های شهدای نیروی انتظامی باید در دستور کار مسؤولان امر قرار گیرد و تجلیل از این نیروها به ویژه شهدای نیروی انتظامی باید همچنان تداوم یابد چرا که نیروهای خدمتگزار انتظامی همیشه مظلوم واقع شده اند.
خدمات نیروی انتظامی برای مردم بیان شود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، آیت الله سید علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری شب گذشته در نخستین یادواره سرداران و 72 شهید فرماندهی انتظامی دزفول که در محل تالار مهتاب این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: پیامبر اعظم (ص) در خصوص مقام والای شهیدان فرموده که «نظر شهید فقط و فقط به آن راهی است که به سوی خدا منتهی می شود»، از این رو شهادت بهترین نوع مرگ است.

وی با اشاره به شیوه دسترسی غیور مردان هشت سال جنگ تحمیلی به فیض عظیم شهادت، بیان داشت: شهدا دعاهای خود را با همه وجود و خلوص نیت از خداوند درخواست می کردند و به آرزوی دیرینه و همیشگی خود که شهادت بود نیز رسیدند.

آیت الله شفیعی برگزاری یادواره شهدا را اقدامی مطلوب و با ارزش عنوان کرد و گفت: مسؤولان برگزاری چنین یادواره هایی باید اسوه و الگوی برگزاری این گونه یادواره ها در دیگر شهرهای استان باشند؛ چرا که نیروهای خدمتگزار انتظامی همیشه مظلوم واقع شده و تجلیل از این نیروها به ویژه شهدای نیروی انتظامی باید همچنان تداوم یافته و در دستور کار مسؤولان امر قرار گیرد.

وی تأکید کرد: زحمات نیروهای انتظامی باید برای همگان علنی شود تا هم تشویقی برای این نیروها باشد و هم تجلیلی برای خانواده این نیروهای زحمت کش شود.

گفتنی است، یادواره سرداران و 72 شهید نیروی انتظامی شهرستان دزفول که با حضور مسوولان محلی و استانی و فرماندهانی نظامی و انتظامی برگزار شد از خانواده های شهدای نیروی انتظامی دزفول تجلیل شد./9465/پ203/ص
ارسال نظرات