۰۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۱۲۱۸۱۳
وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس:

رهبر معظم انقلاب همه توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است

خبرگزاری رسا ـ وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: هیچ‌کس جز رهبر معظم انقلاب، قادر به خنثی کردن توطئه‌های فراوان دشمنان که هر روز علیه انقلاب چیده می‌شود، نیست.
محسن رفيق دوست رفيق دوست


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محسن رفیق دوست، پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با گرامیداشت فرا رسیدن سی و چهارمین فجر انقلاب اسلامی ایران به مقایسه انقلاب ملت ایران با انقلاب‌های دیگر در سراسر جهان همچون انقلاب کبیر فرانسه و انقلاب اکتبر شوروی پرداخت و علت ناکام ماندن انقلاب‌های مختف را نداشتن رهبر عنوان کرد.

وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس با اشاره به این‌که از دوران نخستین انقلاب اسلامی همراه و هم‌رزم امام راحل بوده و اکنون هم همراه و هم‌رزم مقام معظم رهبری است و به این همراهی خود افتخار می‌کند، افزود: امام خمینی‌(ره) انسانی کامل، خودساخته و جهان‌دیده بود که ملت ایران را با درس گرفتن از تاریخ به درستی هدایت کرد.

وی با بیان این‌که امام راحل در زمان موعود و با کمترین هزینه، بزرگ‌ترین، پرمعناترین و واقعی‌ترین انقلاب تاریخ را به پیروزی رساند، به نقش بی‌بدیل روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن اشاره کرد و گفت: نقش روحانیت در دوران‌های مختلف انقلاب اسلامی از تعداد شهدای روحانیت در جنگ تحمیلی مشخص می‌شود.

رفیق‌دوست با اعلام این مطلب که نسبت شهدای روحانیت به مردم در جنگ تحمیلی ضریب یک به چهل است، یادآور شد: مگر نه این است که روشنفکر زمان ما، مرحوم «دکتر شریعتی» می نویسد «هر قرارداد استعماری که در طول تاریخ امضا شده است، این قرارداد را ما کرباتی‌ها امضا کرده‌ایم و امضای هیچ روحانی پای هیچ قرارداد استعماری نیست».

وی با اشاره به سخن امام خمینی‌(ره) که فرمودند «کشور بدون روحانی مانند مملکت بدون طبیب است»، اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر مبنای اصل مترقی ولایت فقیه ودیعه‌ امام راحل نزد ملت ایران است و این انقلاب بر مبنای این اصل مترقی بر شخصیت والا و ارزشمندی دلالت دارد که چون امام در این بیست و سه سال، انقلاب را اداره کرده است.

وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس همچنین به توطئه‌ها و دسیسه‌های فراوان دشمنان انقلاب اسلامی بر ملت ایران در این مدت سی و سه سال اشاره و تصریح کرد: هیچ‌کس جز ابرمرد این زمان «رهبر معظم انقلاب» قادر به خنثی کردن توطئه‌های فراوان دشمنان که هر روز علیه انقلاب چیده می‌شود، نیست.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: ملت ایران با شرکت پرشور خود در انتخابات، قلب مقام مقدس رهبر معظم انقلاب را خوشحال کنند و اگر می‌خواهند سعادت دنیا و آخرت را به دست آورند، تنها گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند. /920/202/ع

ارسال نظرات