۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۰:۵۶
کد خبر: ۱۲۲۲۵۰
همزمان با آغاز دهه فجر؛

نمایشگاه پنجه‌های شیطانی و بصیرت انقلابی در چناران افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت دهه فجر نمایشگاه مفهومی پنجه های شیطانی و بصیرت انقلاب همزمان با12بهمن ماه سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) در شهرستان چناران افتتاح می شود.
دهه فجر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام صداقت صادقی جانشین فرماندهی مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی اظهار کرد: این نمایشگاه به همت پایگاه بسیج طلاب مدرسه علمیه معصومیه و با هدف بصیرت افزایی در شهرستان چناران برپا می شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه پنجه های شیطانی و بصیرت انقلابی با اعتباری بیش از10میلیون ریال برپا شده است تصریح کرد: این نمایشگاه به موضوعات پوشش و حجاب، نمادهای شیطان پرستی، مهدویت و انجمن حجتیه، جنگ نرم، بیداری اسلامی، موسیقی پرداخته و ایستگاه بلوتوث صلواتی، فروشگاه حجاب و محصولات فرهنگی از دیگر فعالیت های این نمایشگاه می باشد.

حجت الاسلام صادقی ابراز کرد: در حاشیه این نمایشگاه مسابقه نقاشی دهه فجر ویژه کودکان و جشن میلاد حضرت رسول اکرم(ص) در 21بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: نمایشگاه پنجه های شیطانی و بصیرت انقلابی 12بهمن ماه ساعت 9صبح با حضور امام جمعه و مسوولان این شهرستان در مدرسه علمیه معصومیه چناران واقع در خیابان امام خمینی(ره) روبروی بانک ملی مرکزی افتتاح و تا تاریخ 21بهمن ماه از ساعت8الی16 برای بازدید عموم دایر می باشد./930/پ202/ص
ارسال نظرات