۱۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۱۲۲۳۳۹
مدیر عامل بنیاد مهدویت مازندران:

عدالت مهم ترین دستاورد حکومت امام زمان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل بنیاد مهدویت مازندران، با بیان این که فلسفه حکومت حضرت مهدی(عج) ریشه در ایمان و معنویت دارد، گفت: عدالت مهم ترین دستاورد حکومت امام زمان(عج) است.
مدير عامل بنياد مهدويت مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدرضا نصوری، مدیر عامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود مازندران، عصر روز گذشته در کنگره گفتمان مهدویت که در بابل برگزار شد، به وظیفه منتظران واقعی در زمان غیبت آن حضرت اشاره کرد و گفت: همه ما باید تلاش کنیم در مسیری که آن حضرت برای ما تعیین کردند گام برداریم.

وی، خشنودی امام زمان(عج) را وظیفه اصلی منتظران واقعی آن حضرت دانست و با بیان این که فلسفه حکومت حضرت مهدی(عج) ریشه در ایمان و معنویت دارد، افزود: عدالت مهم ترین دست آورد حکومت امام زمان(عج) است.

مدیر عامل بنیاد مهدویت مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که دشمنان اسلام با ترفندهای مختلفی به دنبال ایجاد شبهه در بحث مهدویت به عنوان یکی از اصول اعتقادی مسلمان هستند، ادامه داد: امروز تقویت شناخت جامعه نسبت به مسأله انتظار و مهدویت بسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلام نصوری، اعتقاد به مهدویت را رمز تعالی و سعادت انسان در دنیا و آخرت دانست و خاطرنشان کرد: اعتقاد راسخ به مقوله مهدویت می تواند انسان را در برابر همه انحراف ها بیمه کند.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر توجه عمیق به مسأله مهدویت در کشور، ادامه داد: نباید در مقوله انتظار و مهدویت دچار روزمرگی شویم، بلکه باید به صورت عمقی و به شیوه ای کاملاً زیربنایی به این میأله حائز اهمیت دین مبن اسلام بپردازیم.

مدیر عامل بنیاد مهدویت مازندران، برگزاری کنگره و همایش را زمینه مناسبی برای نهادینه کردن فرهنگ مهدویت در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: امروز همه ما وظیفه داریم در عهدی که با آن حضرت بستیم پایبند باشیم و از آن عبور نکنیم.

حجت الاسلام نصوری با تأکید بر تقویت روحیه اطاعت در دوران غیبت آن حضرت، گفت: امروز یکی از مهم ترین وظیفه ما شیعیان تقویت معرفت و شناخت نسبت به حضرت ولی عصر(عج) است.

وی، دریچه شناخت دین را شناخت مناسب امام دانست و با بیان این که همه تلاش ها در جامعه اسلامی باید در جهت تقویت شناخت نسبت به آن حضرت صورت گیرد، تصریح کرد: اگر شناخت و معرفت ما نسبت به آخرین منجی عالم بشریت افزایش یابد به طور حتم در برابر هر گونه انحرافی مصون خواهیم ماند.

مدیر عامل بنیاد مهدویت مازندران، محبت نسبت به امام زمان(عج) را دومین وظیفه و رسالت منتظران واقعی دانست و بیان داشت: همان‌گونه که امام زمان(عج) در حق ما دعا می‌کند و به ما توجه فراوان دارد ما نیز باید مهر و محبت ایشان را وارد زندگی خویش و در حقش دعا کنیم.

حجت الاسلام نصوری با اشاره به تلاش دشمنان اسلام برای خدشه دار کردن فرهنگ مهدویت در جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: امروز آنها تلاش دارند تا جامعه را نسبت به فرهنگ تعالی بخش مهدویت و انتظار بیگانه کنند.

وی، ترویج بدعت و شبهات در خصوص مهدویت را مهم ترین تلاش دشمنان در جهت تضعیف اعتقادات دینی مردم نسبت به مسأله مهدویت دانست و ادامه داد: خوشبختانه در چند سال اخیر در رفع این شبهه ها تلاش زیادی از سوی متولیان دینی و فرهنگی کشور صورت گرفته و همچنان نیز ادامه دارد.

مدیر عامل بنیاد مهدویت مازندران در بخش پایانی سخنانش تمرین و عمل کردن را گام های بعدی زمینه سازی ظهور آن حضرت از سوی منتظران واقعی دانست و خاطرنشان کرد: اگر همه تلاش های منتظران در این جند مسیر باشد زمینه ظهور آن حضرت فراهم خواهد شد./950/پ202/س
ارسال نظرات