۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۱۲۲۷۱۶
بخش پایانی/عضو جامعه مدرسین:

برگزاری باشکوه انتخابات موجب شکست چند باره دشمنان خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، با تاکید بر حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از آنان خواست مراقب افراد متصل به کانون های قدرت و ثروت برای ورود به مجلس باشند.
آيت الله محمد جواد فاضل لنکراني
به گزارش خبرنگار خبرگزار رسا، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سه شنبه شب در مراسم سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد امام زین العابدین(ع) برگزار شد، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این انتخابات به گفته اهل فن و تشخیص همگان حساس ترین انتخاباتی است که می خواهد در کشور واقع شود از این رو باید کاملا مراقب اوضاع باشیم.

وی افزود: در دوره های گذشته شخصیت ها و بزرگان به ویژه از قم می گفتند قم باید مجتهدانی به مجلس بفرستد که برای خدا نامزد شوند و اگر هم رای نمی آوردند خوشحال می شدند که این مسؤولیت از دوش شان برداشته شده است.

عضو جامعه مدرسین بیان داشت: متاسفانه برای این دوره از مجلس افرادی با پول های فراوان بیت المال خود را مجهز کرده اند و این جای نگرانی بسیار دارد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه مردم مراقب باشند و به افرادی که به کانون های قدرت و ثروت وصل هستند رای ندهند، ابرازداشت: مردم ما به ویژه مردم شهر مقدس قم که همیشه بیدار بوده و در صحنه حاضر بوده اند نسبت به حضور حداکثری در پای صندوق های رای و انتخاب صحیح مراقبت کنند.

وی گفت: مردم باید ببییند چه کسی می تواند برای اسلام فریاد بزند و امر و نهی دیگری او را تغییر ندهد و کسانی که می توانند به مردم و انقلاب و دین خدمت کنند را به مجلس بفرستند.

آیت الله فاضل لنکرانی با تاکید بر حضور پرشور آحاد مختلف مردم در پای صندوق های رای تصریح کرد: برگزاری باشکوه انتخابات موجب شکست چندباره دشمنان خواهد شد.

این استاد حوزه علمیه قم در ادامه سخنان خود، ایجاد فرقه های انحرافی را یکی از نقشه های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: اینها می خواهند مردم را از اسلام شناسان اصیل جدا کنند و به مردم بگویند لازم نیست اسلام را از اینها بگیرید خود شما می فهمید و نیازی به مراجعه به علما و بزرگان ندارید.

وی اضافه کرد: گاهی نیز آمده اند در میان روحانیت افرادی را تربیت کرده اند که یک شعارهایی بدهند و حرف هایی بزنند که نتیجه آن تخریب اسلام است، از برخی عمامه به سرها که متاسفانه در حوزه بودند زمانی کتاب ها نوشته اند که یک اسلام تاریخی و یک اسلام معنوی داریم.

رییس مرکز فقهی ائمه اطهار افزود: اسلامی که امام می فرمود و از پیامبر و ائمه اطهار آن را گرفته بود می گوید اگر می بینی جامعه به سمت منکر می رود حق نداری سکوت کنی و در برابر تضعیف احکام بی تفاوت بمانی، آن وقت مسؤول ممکلت هم بگوید به ما چه ارتباطی دارد که کسی حجاب دارد یا نه؟

وی یادآورشد: امروز بزرگ ترین تهدید در جامعه ما همین است، آنچه امروز نسبت به آینده به عنوان خطری جدی ملاحظه می کنیم این است که آرام آرام افرادی یک نوع اسلامی غیر از اسلام ناب و اسلام انقلابی را ترویج و مطرح کنند و دوستداران نظام باید به این نکته توجه داشته باشند.

ترور دانشمندان هسته ای نشانه استیصال دشمنان است

آیت الله فاضل لنکرانی بیان داشت: در زمان ما دشمنی آمریکا و دیگر مستکبران با جمهوری اسلامی آشکار شده است، الان در مجلس نمایندگان آمریکا به صورت علنی مخالفت خود را با اسلام و انقلاب مطرح می کنند.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، توسل به ترور دانشمندان هسته ای و نخبگان علمی کشور را نشانه استیصال آمریکا و دیگر دشمنان نظام جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: این نشان می دهد که آنها به بیچارگی افتاده اند.

وی با بیان اینکه دشمنان شبانه روز در حال توطئه علیه جمهوری اسلامی هستند، اظهار داشت: آنها دشمنی خود را بر محور فرهنگ و دین قرار داده اند و این بسیار خطرناک است. /924/پ202/ج
ارسال نظرات